Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vodenje in zadovoljstvo sodelavcev v občinskih upravah : magistrska naloga
Avtorji:ID Kambič, Polona (Avtor)
ID Mlakar, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kambic_Polona_i2014.pdf (2,17 MB)
MD5: 06CF4A440967C0FF0F45FEFBD6DC746C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOŠ - Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
Opis:Raziskovalno vprašanje (RV) : Zanima nas, a li se znanj a in sposobnosti vodje odražajo na zadovoljstv u sodelavcev z delom, kar bomo i zvedeli s pomočjo postavljenih raziskovalnih tez. Namen: Namen raziskave je raziskati znanja in sposobnosti, ki jih mora imeti vodja občinske uprave treh obravnavanih občin , da bi lahko vodila sodelavce k doseganju čim večjega zadovoljstva na delovnem mestu. Zanima nas vpliv čustvene inteligence, etike, morale in vre dnot na vodenje, pregledali pa bomo tudi vodenje z vidika družbene odgovornosti in timskega pristopa k delu. Metoda: Za teoretični del naloge smo uporabili metodo kompilacije, s katero smo preučili domačo in tujo strokovno literaturo, ki smo jo z navedeno metodo citirali, povzemali in navajali. Podatke, s katerimi smo oblikovali empirični del naloge in raziskali obravnavani pojav, smo pre učili s pomočjo študije primera , ki je primerna za majhne vzorce . Za analizo podatkov je bila opravljena kvalitativna in kvantitativna obdelava z me šano metodo , in sicer , z intervjujem kot metodo kvalitativne analize , in z anketiranjem k ot metodo kvantitativne analize. Z mešano metodo smo želeli doseči isti cilj, a hkrati pridobiti bolj objektivne rezultate kvalitativne anal ize in odkriti %kaj in zakaj% in ne %koliko%, zato so uporabljeni glavni merski postopki besedni opisi. Rezultati: Rezultati povedo, da se znanja in sposobnosti vodje pomembno odražajo na zadovoljstv u sodelavcev z delom. Primanjkljaj potrebnih kompetenc vo dje je povezan z načinom vodenja, ki se je oblikoval v odvisnosti od nje nega pogleda na čustva, etiko, moralo, na vrednote, družbeno odgovornost in timski pristop dela ter v odvisnosti od pričakovanj nje nih sodelavcev. Pomembno je spoznanje, da se vodja v procesu vodenja ves čas giblje v krogu nenehnega učenja in nadgrajevanja svojih znanj in kompetenc, s katerimi dopolnjuje svoj način vodenja tako, da so sodelavci vedno bolj zadovoljni s svojim delom. Organizacija: Raziskava prispeva k razumevanju vloge v odij v občinskih upravah in opozarja na pomen pravega ravnanja v odnosu do sodelavcev . Organizacija, ki želi biti uspešna, mora posvečati veliko vlogo ravnanju s sodelavci , saj je bistvo uspešnega vodenja v tem, da vodja doseže zadovoljstvo svojih sodelavc ev, ki bodo le tako lahko dali vse od sebe in prispevali k doseganju ciljev organizacije in s tem k njeni uspešnosti. Družba: Občinska uprava je postavljena zato, da bi v kar največji meri zadovoljevala po trebe svojih občanov , k akovosten servis občanom kot uporabnikom storitev pa lahko nudijo le zadovoljni sodelavci v občinski upravi. Originalnost: V občinskih upravah obravnavanih občin še ni so bile izvedene raziskav e o vplivu znanj in sposobnosti vodij na zadovoljstvo sodelavcev z delom. Zato bo ta raziska va, ob upoštevanju ugotovitev in priporočil v posamezni občinski upravi, pripomogla k bolj pozornemu vodenju z namenom večanja zadovoljstva sodelavcev z delom v procesu stalnega učenja in izboljševanja. Ugotovitev, ali so izvedeni ukrepi obrodili sadove, p a bodo dala nova merjenja, analize in primerjave le - teh, ki jih je nujno kontinuirano izvajati. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : V raziskavo se je vključila večina sodelavcev , vendar je bil vzorec kljub temu majhen in je v vseh treh občinskih upravah skupa j štel le 45 oseb, kar je gotovo neke vrste omejitev. Povprečne vrednosti dobljenih odgovorov na trditve so zaradi tega temu primerne , vendar pa odgovori odražajo dejansko stanje v posamezni organizaciji, ki smo jih zaradi njihove majhnosti lahko obravnava li tudi po posameznem sodelavcu in ne le po povprečnih vrednostih , kar je prednost raziskave . Omejitev te raziskave je tudi v tem, da je njena avtorica neposredno nadrejena eni izmed vodij, po drugi strani pa je omejujoč tudi sam vpliv prisotnosti raziskov alca pri izvedbi intervjujev. V bodoče bi bilo smiselno izvesti raziskavo še na večjem številu občinskih uprav, ki bi bile po številu sodelavcev primerljivih velikosti. Širitev obsega raziskovanja bi prihodnjim raziskovalcem omogočila primerjalno anali zo z adovoljstva v občinskih upravah glede na njihovo velikost.
Ključne besede:občinska uprava, znanje, sposobnosti, način vodenja, zadovoljstvo sodelavcev, ravnanje z ljudmi, motivacija, nenehno učenje, magistrske naloge
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[P. Kambič]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:V, 62 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8172 Novo okno
UDK:005
COBISS.SI-ID:2048240386 Novo okno
Opomba:Nasl. na ov.: Diplomska naloga študijski program prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:19.08.2021
Število ogledov:1249
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Research Question (RQ): By using established research hypotheses to determine, if knowledge and skills of director of municipal administration reflect on colleagues work satisfaction. Purpose: To research the knowledge and skills the leaders in three handled municipal administrations need to have in order to lead colleagues towards highest workplace satisfaction. The focus is on the influence of emotional intelligence, ethics and values on leadership and on the leadership from the perspective of social responsibility and teamwork approach. Method: The method of compilation is used for the study of home and foreign professional literature, which is quoted and summarized. The data for the empirical part was gathered through a case s tudy for small research patterns. An interview is used as a method of quality analysis and a survey as a method of quantity analysis. By using the mixed method we try to reach the same goal and gain more objective results of quality analysis, therefore as main measurement procedures word descriptions are used. Results: Results show that knowledge and skills of the leaders have an important impact on work satisfaction of their colleagues. The deficit of necessary competence of the leader is connected with th e form of leadership which is formed depending on her view of emotions, ethics, values, social responsibility, teamwork approach and in relation to expectations of her colleagues. The leader in process of leadership always moves in circle of continuous lea rning and upgrades her knowledge and competence and thus complement her form of leadership to guide the colleagues towards a greater satisfaction with their work. Organization: The research contributes to understanding the role of leaders in municipal ad ministrations and points out the meaning of proper management in relation to colleagues. Organization that strives to success needs to pay attention to people management, as the basis for a successful leadership is to reach satisfaction of colleagues, who will only satisfied give their best and add their contribution to reach the goals and success of an organization. Society: The purpose of municipal administration is to fulfill the needs of its citizens to highest possible degree. A quality service for ci tizens as service users can only be provided by satisfied colleagues in municipal administration. Originality: In the municipal administrations of handled municipalities a research on the influence of the leaders knowledge and skills on work satisfaction o f his/hers colleagues has not been carried out yet, so this research will, providing that individual municipal administration works in compliance with the findings and recommendations, contribute to more attentive leadership with the purpose of improving w ork satisfaction in the process of continuous learning and improvement. The findings whether the taken measures have been fruitful will be given by new measurements, analyses and comparisons, which need to be executed continuously. Limitations/Future Resea rch: The research includes most of the colleagues, however the research pattern is still small and includes only 45 people, which is definitely a limitation. Average values of received answers are consistent with the number of participants. Answers reflect an actual state in individual organization, which is due to its smallness handled also by individual colleague and this presents an advantage of the research. A limitation is also the author of this research being the direct superior of one of the leaders ; a limitation can also be the presence of the researcher when conducting interviews. In the future it would be wise to carry out a research for a larger number of municipal administrations with comparable number of colleagues. Expanding the perimeters of research would enable future researchers to conduct a comparative analysis of satisfaction in municipal administrations based on their size.
Ključne besede:municipal administration, knowledge, skills, means of leadership, colleague satisfaction, people management, motivation, continuous learning, master thesis


Nazaj