Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza zvestobe in zaupanje blagovni znamki Kodila
Authors:ID Janžič, Ema (Author)
ID Vadnjal, Jaka (Mentor) More about this mentor... New window
ID Vadnjal, Jaka (Comentor)
Files:.pdf RAZ_Janzic_Ema_i2021.pdf (746,92 KB)
MD5: 421D85DEC6165215D03CE4186BAFBD4D
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo. Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo. V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.
Keywords:Družinsko podjetništvo, blagovna znamka, potrošniki, zvestoba, kupne navade.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[E. Janžič]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8336 New window
COBISS.SI-ID:75065347 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:02.09.2021
Views:1292
Downloads:105
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back