Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Analiza zvestobe in zaupanje blagovni znamki Kodila
Authors:Janžič, Ema (Author)
Vadnjal, Jaka (Mentor) More about this co-author... New window
Vadnjal, Jaka (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo. Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo. V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli.
Keywords:Družinsko podjetništvo, blagovna znamka, potrošniki, zvestoba, kupne navade.
Year of publishing:2021
Publisher:[E. Janžič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:75065347 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:25827
Views:801
Downloads:83
Files:.pdf RAZ_Janzic_Ema_i2021.pdf (746,92 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back