Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Authors:Utješanović, Nenad (Author)
Lisac, Aleš (Mentor) More about this co-author... New window
Lisac, Aleš (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Keywords:direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Year of publishing:2021
Publisher:[N. Utješanović]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:77264131 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:25992
Views:887
Downloads:54
Files:.pdf 2621$$GEA_Nenad_Utjesanovic_16-7-2021_koncna_3.pdf (1,86 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back