Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Authors:ID Utješanović, Nenad (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
ID Lisac, Aleš (Comentor)
Files:.pdf 2621$$GEA_Nenad_Utjesanovic_16-7-2021_koncna_3.pdf (1,86 MB)
MD5: B3908DCFD7E0EB7B44E11C3013E60609
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Keywords:direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Utješanović]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8350 New window
COBISS.SI-ID:77264131 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:22.09.2021
Views:1265
Downloads:61
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back