Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Authors:ID Raspotnik, Urška (Author)
ID Makovec, Nataša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2642$$diplomsko_delo_9_8_2021.pdf (1,22 MB)
MD5: A22FDD909BD9F75BA57571075C406C8C
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Keywords:trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Raspotnik]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8355 New window
COBISS.SI-ID:80241411 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:28.09.2021
Views:1702
Downloads:139
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back