Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg : magistrska naloga
Avtorji:ID Mulej, Sabina (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Mulej_Sabina_i2021.pdf (1,33 MB)
MD5: ABD26FB8DDED2AF1701F0EE2EE08693F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Mulej]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:IX, 66 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-8371 Novo okno
UDK:339.166.5:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:76285699 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:18.10.2021
Število ogledov:1361
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj