Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Authors:ID Jereb, Špela (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2804$$diplomsko_delo_spela_jereb.pdf (2,26 MB)
MD5: 9F4D6EDB99C2B4C6FFB041CF43231A45
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.
Keywords:embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[Š. Jereb]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8480 New window
COBISS.SI-ID:86180355 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:20.11.2021
Views:1622
Downloads:104
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back