Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika : diplomska naloga
Avtorji:ID Bertole, Denis (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2021_Denis_Bertole.pdf (956,84 KB)
MD5: 955E280BCABFBB0DDCADE0F206767A85
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi predstavim, na katere ravni in katere faze odločanja kupca najbolj vplivajo družbena omrežja Facebook, Instagram in YouTube. V nalogi sem ugotovil, da omrežja najbolj vplivajo na raven omejenega reševanja problemov ter na fazi prepoznave potrebe in raziskovanja pred nakupom. Ugotovil sem tudi, da je vpliv družbenih omrežji na proces odločanja kupca odvisen od vrednosti nakupa, in da med raziskovanimi omrežji na proces odločanja kupca najbolj vpliva Facebook. Raziskava je pokazala, da omrežja bolj vplivajo na ženske in nižje izobražene potrošnike, na mlajšo populacijo pa ne. Prav tako pa sem nepričakovano ugotovil, da družbena omrežja ne vplivajo najbolj na nakupe nižje vrednosti.
Ključne besede:proces odločanja, faze odločanja, ravni odločanja, družbena omrežja, vpliv družbenih omrežij na potrošnika
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[D. Bertole]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XIII, 64 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8533 Novo okno
UDK:005.53:077.5:366
COBISS.SI-ID:87755011 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.12.2021
Število ogledov:1948
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In my diploma thesis I present which leves and which stages of buyer decision process are most impacted by Facebook, Instagram and Youtube. The results showed that social networks have the greatest impact on limited level of decision making process and most impacted are problem recognition stage and information search stage. Research showed that the value of purchase is important and that from researched networks Facebook has the most impact on it's users. Results also showed that social media has bigger impact on women and those with lower education but not on the younger people. Social media does not impact the lower value purchases the most, which I anticipated wrong.
Ključne besede:consumer, buyer decision process, levels of decision process, stages of decision process, social media, impact of social media on consumer


Nazaj