Title: | Digitalni vplivneži |
---|
Authors: | Strupeh, Mateja (Author) Rojko, Katarina (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto |
---|
Abstract: | Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen. |
---|
Keywords: | YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci |
---|
Year of publishing: | 2021 |
---|
Publisher: | [M. Strupeh] |
---|
Source: | Novo mesto |
---|
COBISS_ID: | 86759171 |
---|
UDC: | 316.472.4:316.774:004.738.5(043.2) |
---|
Note: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Views: | 1114 |
---|
Downloads: | 121 |
---|
Files: | MAG_2021_Mateja_Strupeh.pdf (2,20 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |