Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Avtorji:ID Koren, Jerca (Avtor)
ID Makovec, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 2820$$koren_2021.pdf (1,48 MB)
MD5: 718F8F53A9D99526A52C865E94829C68
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Ključne besede:Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Koren]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8537 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:90456579 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.12.2021
Število ogledov:1532
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj