Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Authors:ID Koren, Jerca (Author)
ID Makovec, Nataša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2820$$koren_2021.pdf (1,48 MB)
MD5: 718F8F53A9D99526A52C865E94829C68
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Keywords:Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Koren]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8537 New window
COBISS.SI-ID:90456579 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:07.12.2021
Views:1946
Downloads:81
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back