Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Authors:ID Stojanovska, Daniela (Author)
ID Trop, Katja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2863$$zakljucno_delo.pdf (1,06 MB)
MD5: 720C035E5CD4528AE26E2210C2D5159D
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Keywords:družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Stojanovska]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-8557 New window
COBISS.SI-ID:90445315 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:21.12.2021
Views:1395
Downloads:78
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back