Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Authors:Pavlič, Ajta (Author)
Šilak, Jernej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Keywords:Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Year of publishing:2021
Publisher:[A. Pavlič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:93359107 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:26713
Views:931
Downloads:63
Files:.pdf 2855$$zakljucno_delo.pdf (4,10 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back