Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Spletna orodja za komunikacijo kot izziv izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah jugovzhodne Slovenije v času epidemije covid-19 : magistrska naloga
Avtorji:ID Maver, Renata (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MN_2022_Renata_Maver.pdf (2,18 MB)
MD5: 99D96DE136466D9391F817BF8B24AC80
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi.
Ključne besede:osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, spletna orodja za komunikacijo, izzivi, OŠ Jugovzhodne Slovenije, epidemija Covid-19
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[R. Maver]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:XV, 201 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8714 Novo okno
UDK:004.773.5:37.018.43:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:98753027 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:25.02.2022
Število ogledov:2240
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.02.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Coronavirus epidemic in the past two years has resulted in substantial interference in the national primary education system, causing primary schools to close and all education to be performed online. In this master's thesis, we focused on the challenges faced by teachers and students in primary schools of South-east Slovenia region when using online communication tools during distance education. Data was obtained using interviews and analysed using qualitative data analysis to define the numerous challenges and weaknesses in how distance education was performed. Based on our findings and theoretical foundations, we repared suggestions for improvement of distance education in Slovenian primary schools. Coronavirus epidemic has shown us the importance of faster and less challenging implementation of distance education when the next emergency situation arises.
Ključne besede:primary education, distance education, online communication tools, challenges, primary school in South-east Slovenia, Covid-19 epidemic


Nazaj