Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Black friday - fenomen črnega petka
Avtorji:ID Simončič, Aleš (Avtor)
ID Kolar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2022_Ales_Simoncic.pdf (2,09 MB)
MD5: 3194D7788297499E776F9E5AF16F6646
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Diplomska naloga se osredotoča na značilnosti nakupovanja (predvsem spletnega) in vedenja kupcev na črni petek ali s tujko Black Friday. Črni petek velja za začetek sezone prazničnih nakupov. Vse več ljudi nakupuje po spletu, še posebej v času, ko je bila in je še večina trgovin zaprtih zaradi pandemije koronavirusne bolezni covid-19. Glavni namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšni motivacijski nagibi vodijo kupce, da čedalje bolj nakupujejo na črni petek. Med drugim nas je zanimalo tudi, ali so artikli na črni petek res znižani ali nas trgovci le zavajajo. Podatke bomo primerjali z nakupi na črni petek v ZDA in v nekaterih evropskih državah. Kupcem želimo podati napotke za nadaljnje nakupovanje in vedenje pri nakupih na črni petek, trgovcem pa nekaj priporočil za spletno oglaševanje. Da bi si odgovorili na vsa vprašanja, bomo izvedli raziskavo, s katero bomo med drugim ugotovili, koliko so potrošniki zapravili za nakupe na črni petek, s kakšnim namenom so nakupovali in ali je v zadnjih letih opazen porast nakupov.
Ključne besede:črni petek, spletno nakupovanje, vedenje kupca, motivacijski dejavniki, varno nakupovanje, zavajanje kupcev
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Simončič]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:XV, 77 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-8715 Novo okno
UDK:658.89:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:98764803 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:25.02.2022
Število ogledov:2449
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.02.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This thesis describes the characteristics of shopping (especially online) and offers an analysis of the behaviours of Black Friday customers. Black Friday is seen as the start of the holiday shopping season. More and more people are shopping online, especially at a time when most shops were, and still are, closed due to the COVID-19 pandemic. This thesis delivers detailed insight into costumer sentiment and intentions, exploring why and how much they shop on Black Friday. Among other things, we also explore whether Black Friday “deals” are real, or whether the retailers manipulate us. We will compare the online sales numbers in the US and some European countries. We want to give customers guidance for further shopping and behaviour on Black Friday and offer some recommendations for online advertising to retailers. To answer all of these questions, we will conduct a survey to find out how much money costumers spend shopping on Black Friday, for what purpose they shopped, whether there has been a noticeable increase in purchases in recent years.
Ključne besede:Black Friday, online shopping, costumer behaviour, motivational factors, safe shopping, manipulating marketing


Nazaj