Title: | Učinki vadbe na nespecifično kronično bolečino v spodnjem delu hrbta pri odraslih osebah |
---|
Authors: | Vehovec, Tilen (Author) Bračun, Špela (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FIZIOTERAPEVTIKA - PHYSIOTHERAPEUTICA |
---|
Abstract: | Uvod in namen: Nespecifična bolečina je eden izmed najbolj pogostih bolečinskih sindromov ter glavni dejavnik za nezmožnost na delovnem mestu. Namen diplomskega dela je bil pregledati literaturo in ugotoviti, s katero vrsto vadbe lahko vplivamo na zmanjšanje intenzivnosti bolečine in izboljšanje funkcijske zmogljivosti pacientov ter ali ima intenzivnost vadbe vpliv na učinkovitost vadbe. Metode: S pomočjo deskriptivne metode dela smo s pregledom domače in tuje literature preverjali delovni hipotezi. Pri tem smo uporabljali spletne baze PubMed, Pedro in COBISS. Rezultati: V končni sistematski pregled je bilo vključenih 10
raziskav. Ugotovili smo, da so vadbe globokih stabilizatorjev trupa, pilatesa, po metodi PNF ter Tai Chi učinkovite pri obravnavi pacientov s kronično nespecifično bolečino v križu. Intenzivnost vadbe vpliva na učinkovitost vadbe, in sicer je visoko intenzivna vadba najučinkovitejša. Uporabnost: Pomen intenzivnosti vadbe lahko vpliva na kakovostnejšo obravnavo pacientov s kronično nespecifično bolečino v križu. Učinkovitost različnih vrst vadbe vpliva na raznolikost obravnave pri tovrstnih pacientih. Omejitve: Nepregledni članki, plačljivi članki ter nedostopnost do člankov ali celotnega besedila. |
---|
Keywords: | nespecifična bolečina v križu, učinki vadbe, vadba, pilates, globoki stabilizatorji trupa, intenzivnost vadbe. |
---|
Year of publishing: | 2022 |
---|
COBISS_ID: | 111013379 |
---|
VisID: | 3166 |
---|
Views: | 924 |
---|
Downloads: | 88 |
---|
Files: | 1227$$diploma_tilen_vehovec_3_5_2022.pdf (554,25 KB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |