Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Authors:ID Golob, Peter (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2995$$zakljucno_delo.pdf (740,57 KB)
MD5: DBF3134FE1DB9CC5F5138A649A0531A7
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomski nalogi je opredeljen vpliv blagovne znamke na odločitve kupcev glede odnosa do izdelka ali storitve in glede nakupa izdelka ali storitve. Predstavljeni bodo osnovni pristopi za razvoj novega izdelka ter strategijo znamke MAVI. Na začetku je predstavljeno podjetje MAVI, d. o. o., ki se ukvarja s prodajo programov za vodovod, sanitarno opremo, ogrevanje ter prezračevanje različnih blagovnih znamk drugih proizvajalcev. V nadaljevanju je predstavljen pojem blagovne znamke, njena vloga in pomen ter upravljanje in zaščita blagovne znamke. V empiričnem delu naloge je na osnovi anketnega vprašalnika predstavljena raziskava o smiselnosti razširitve lastne blagovne znamke. Raziskava bo opravljena na vzorcu kupcev – inštalaterjev ter kupcev – končnih uporabnikov. Inštalaterji so pomembni, saj imajo neposredni stik z naročnikom kot izvajalec, monter.
Keywords:blagovna znamka, prepoznavnost, lastna blagovna znamka MAVI, trženje, raziskava.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[P. Golob]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-8899 New window
COBISS.SI-ID:109955075 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:13.06.2022
Views:1027
Downloads:45
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back