Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Krizno komuniciranje v času pandemije COVID-19 : primer Slovenije in Nove Zelandije
Authors:ID Legan, Marjeta (Author)
ID Vatovec, Katarina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf RAZ_Legan_Marjeta_i2021.pdf (971,81 KB)
MD5: A1D4115C47F9D73E6EC711395602390E
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDŠ - Nova Univerza - The Graduate School of Government and European Studies
Abstract:Izbruh virusa COVID-19 na Kitajskem in njegovo hitro širjenje je države sveta postavil v neke posebne okoliščine, na katere je vsaka od držav odreagirala na svoj način. Pandemija COVID-19 tako ni prizadela vseh držav z enako močjo, kar gre zlasti pripisati uspešnemu začetnem pristopu posameznih držav, ki so s hitrimi in učinkovitimi ukrepi zajezile prenos virusa v družbi. Gre torej za uspeh vladnega posredovanja, ki je odvisen od tega, kako bo javnost sprejela, zaznala ter kako se bo odzvala na sprejete ukrepe in podane informacije. V magistrskem delu trdimo, da sta učinkovita komunikacija in vodenje ključnega pomena za uspešno obvladovanje pandemije ter da je za učinkovito komuniciranje potrebna dvosmerna komunikacija, ki vključuje jasna, empatična sporočila, prilagojena različnim javnostim. Za uspešno obvladovanje krize, ki je povezana z javnim zdravjem, je ključnega pomena pridobivanje in ohranjanje zaupanja ter sodelovanje javnosti, saj javnost, ki zaupa posledično tudi spoštuje sprejete ukrepe. V magistrskem delu je po opredelitvi temeljnih pojmov na temo krize, javnosti in komunikacije opravljena primerjava krizne komunikacije vlade Republike Slovenije in Nove Zelandije. V nadaljevanju razpravljamo o podobnostih in razlikah krizne komunikacije v obeh državah. Komunikacijske veščine se izkažejo kot kritična kompetenca; sposobnost komunikatorja, da komunicira jasno, samozavestno, prepričljivo in empatično je namreč ključnega pomena za vzpostavitev učinkovite komunikacije z javnostjo
Keywords:kriza, dvosmerno komuniciranje, empatično komuniciranje, zaupanje javnosti
Place of publishing:Kranj
Place of performance:Kranj
Publisher:[M. Legan]
Year of publishing:2021
Year of performance:2021
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (87 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-8959 New window
COBISS.SI-ID:113262339 New window
UDC:34(043.2)
Note:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 29. 6. 2022;
Publication date in ReVIS:01.07.2022
Views:1922
Downloads:142
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back