Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Vloga trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca
Avtorji:
ID
Gradišek, Tilen
(Avtor)
ID
Kerin Rozman, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
3011$$zakljucno_delo.pdf
(570,26 KB)
MD5: A5AC6BDC31DEFA154EC6359AD42D7E14
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
V diplomski nalogi smo raziskovali vlogo trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca in dejavnike, ki so za izvajalce pomembni pri izbiri trgovca oz. proizvajalca materialov za njihovo delo. Videti je, da sta vlogi trgovca in proizvajalca zelo prepleteni, vendar pa imajo izvajalci do trgovcev in proizvajalcev jasno izoblikovana pričakovanja; oba morata zagotoviti dobro izkušnjo. Izvajalci od proizvajalca pričakujejo, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo z izdelkom in da bo imel izdelek dobro denarno vrednost, od trgovca pa, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo s storitvami, ki jih nudi – v prvi vrsti konkurenčne cene, dobro založenost in učinkovito dostavo. V diplomski nalogi smo se dotaknili tudi aktualnejših tem. Skozi nalogo smo ugotovili, da sta tudi digitalizacija in epidemija covida-19 precej vplivala na pomembnost dejavnikov, ki izvajalca nagovorijo k nakupu. Čeprav izvajalci nimajo veliko izkušenj s spletnimi storitvami niti jih ne vidijo kot nujno potrebne za svoje delo v prihodnosti, so v času epidemije postale pomembnejše. Hitrejše sprejemanje digitalnih storitev bodo gotovo povzročile nove generacije izvajalcev.
Ključne besede:
trgovec
,
proizvajalec
,
izvajalec
,
nakupna pot
,
dejavniki nakupa
,
nakupne navade
,
spletne storitve
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Gradišek]
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/ReVIS-8966
UDK:
005(043.3)
COBISS.SI-ID:
113945347
Datum objave v ReVIS:
02.07.2022
Število ogledov:
2354
Število prenosov:
242
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRADIŠEK, Tilen, 2022,
Vloga trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Gradišek. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=8966
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj