Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Elektronsko izobraževanje v Ministrstvu za obrambo kot primer dobre prakse : magistrsko delo
Authors:ID Horvat, Katja (Author)
ID Mulec, Breda (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf RAZ_Horvat_Katja_i2021.pdf (3,30 MB)
MD5: 952929E033E5C23A968A628CC4CFDA89
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDŠ - Nova Univerza - The Graduate School of Government and European Studies
Abstract:V magistrskem delu je predstavljeno elektronsko izobraževanje v širšem smislu in preneseno na Ministrstvo za obrambo kot primer dobre prakse. Izhajajoč iz osebnih izkušenj pri dosedanjem delu na področju uporabe elektronskega izobraževanja, smo v magistrskem delu analizirali številne primarne in sekundarne vire, izvedli analizo delovanja e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo, izvedli primerjavo med različnimi koncepti e-izobraževanja, predstavili potencialne učinkovitosti za uvedbo in uporabo e-izobraževanja za potrebe javne uprave ter izvedli empirično raziskavo o ustreznosti in uporabnosti e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo. V teoretičnem delu smo opisali zgodovinski razvoj, temeljne pojme, značilnosti, predstavili lastnosti in oblike e-izobraževanja. Osvetlili smo tudi vrste in oblike sodobnega e-izobraževanja, ki so se pojavile skozi njegovo evolucijo. E-izobraževanje ima svoje posebnosti, zato smo v nadaljevanju usmerili raziskovanje na formalno urejenost e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo in izpostavili prednosti njegove uvedbe na ministrstvo. Osrednja tema magistrskega dela je Elektronsko izobraževanje na Ministrstvu za obrambo kot primer dobre prakse, ki trenutno predstavlja zmogljivost na področju vojaškega izobraževanja in usposabljanja na Ministrstvu za obrambo. Zaradi tega smo v raziskovalnem delu magistrskega dela analizirali uveden sistem e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo in ga primerjali z drugimi podobnimi sistemi v okviru javne uprave. Prav tako smo iskali prednosti ter slabosti uporabe omenjenega sistema za potrebe usposabljanja zaposlenih v celotnem obrambnem sistemu predvsem v vsebinskem in tehničnem segmentu. Prikazati smo želeli, da sistem e-izobraževanja omogoča posodobitve v smislu izobraževalnih vsebin v zelo kratkem času in na drugi strani pa sistem omogoča uporabo velikemu število uporabnikov brez finančnih posledic za Ministrstvo za obrambo.
Keywords:e-izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kombinirano izobraževanje, samoizobraževanje, javna uprava
Place of publishing:Kranj
Place of performance:Kranj
Publisher:[K. Horvat]
Year of publishing:2021
Year of performance:2021
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (94 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-8990 New window
COBISS.SI-ID:114632195 New window
UDC:37.018(043.2)
Note:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 7. 7. 2022;
Publication date in ReVIS:11.07.2022
Views:1276
Downloads:116
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Abstract:This master's thesis deals with e learning in a wider sense, endorsed by the Ministry of Defence as an example of good practice. Based on personal working experience in the area of e learning so far, we analysed a number of primary and secondary sources in this master’s thesis, and the functioning of e learning at the Ministry of Defence. In addition, we compared various concepts of e learning, and presented potential efficiencies in favour of introducing and implementing e learning for the needs of the broader public administration. Moreover, it draws attention to the types and forms of modern e learning, which appeared throughout the evolution of e learning. Since e learning has its own particularities, we then focused our research on the formal regulation of e learning at the Ministry of Defence, and highlighted the advantages of its introduction at the Ministry. The main topic in this master's thesis is e learning at the Ministry of Defence as an example of good practice, which currently represents a military education and training capability at the Ministry of Defence. Our aim was to demonstrate that the e-learning system enables educational content to be updated in a very short period of time, and that the system can be used by a large number of users without financial consequences for the Ministry of Defence.


Back