Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Etika v marketingu
Authors:ID Roljić, Peter (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3225$$zakljucno_delo.pdf (3,02 MB)
MD5: 29643E88FEA68459D18EA2449EFB19F4
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano področje etike v marketingu. Gre za tematiko, o kateri se malo govori, a se jo zaradi kapitalistično usmerjene družbe pogosto spregleda in krši. Etika v marketingu je pomembna, ker postavlja nujno potrebna pravila in okvirje zdrave družbe. V diplomskem delu so obravnavana področja etike v marketingu, etike in morale, etični kodeks, marketing, etika in proizvod, etika in cena, etika in promocija, etika in distribucija/prodaja, etika in trženje otrokom, etične omejitve ter upravljanje z omejitvami, determinante moralnega poslovanja, načela ter upravljanje poslovne etike in bontona. V diplomskem delu smo povzeli izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature.
Keywords:etika, marketing, oglaševanje, kapital, podjetništvo
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[P. Roljić]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9026 New window
COBISS.SI-ID:119220739 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:25.08.2022
Views:937
Downloads:68
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back