Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Etika v marketingu
Authors:Roljić, Peter (Author)
Jeraj, Mitja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano področje etike v marketingu. Gre za tematiko, o kateri se malo govori, a se jo zaradi kapitalistično usmerjene družbe pogosto spregleda in krši. Etika v marketingu je pomembna, ker postavlja nujno potrebna pravila in okvirje zdrave družbe. V diplomskem delu so obravnavana področja etike v marketingu, etike in morale, etični kodeks, marketing, etika in proizvod, etika in cena, etika in promocija, etika in distribucija/prodaja, etika in trženje otrokom, etične omejitve ter upravljanje z omejitvami, determinante moralnega poslovanja, načela ter upravljanje poslovne etike in bontona. V diplomskem delu smo povzeli izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature.
Keywords:etika, marketing, oglaševanje, kapital, podjetništvo
Year of publishing:2022
Publisher:[P. Roljić]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:119220739 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:27165
Views:540
Downloads:58
Files:.pdf 3225$$zakljucno_delo.pdf (3,02 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back