Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih : diplomsko delo
Avtorji:ID Ulaga, Žan (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ulaga_Zan_i2022.pdf (1,48 MB)
MD5: 99025F52463E708D89EC7EB8F8174E01
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:digitalno trženje, socialna omrežja, TikTok, podjetja, trženje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[Ž. Ulaga]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:IX, 44 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-9189 Novo okno
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:126331907 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga visokošolskega študijskega programa 1. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:24.10.2022
Število ogledov:854
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj