Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
Authors:ID Zorn, Karin (Author)
ID Trop, Katja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3359$$zakljucno_delo.pdf (1,41 MB)
MD5: 2C0FCB13CB5AF6E503462F4A071596D2
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Zaradi skoraj neizogibne uporabe digitalnih naprav digitalni marketing zavzema vedno večji del tržnega komuniciranja. Ena od priljubljenih oblik digitalnega marketinga je e-poštni marketing. E-pošta ostaja pomembno orodje, kot poročajo iz podjetja eMarketer, jo kar 91 % uporabnikov uporablja vsakodnevno. Obstajajo pristopi, s pomočjo katerih lahko vplivamo na ljudi, na njihovo vedenje in na njihov odziv na prejeta e-poštna sporočila. V diplomskem delu smo ugotavljali, ali lahko z orožji vplivanja po Robertu B. Cialdiniju vplivamo na prejemnike e-poštnih sporočil podjetja Evitas Shop, d. o. o. in povečamo odstotek odprtih e-poštnih sporočil (angl. open rate). E-poštne kampanje smo oblikovali in poslali v programu MailerLite, ki je omogočil tudi ogled konverzije. Ugotovili smo, da izbrani orožji vplivanja pripomoreta k višjemu odstotku odprtih e-poštnih sporočil.
Keywords:e-pošta, e-poštni marketing, orožja vplivanja, Robert B. Cialdini, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, konverzija, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate)
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Zorn]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9248 New window
COBISS.SI-ID:130518531 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:10.11.2022
Views:1078
Downloads:50
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back