Title: | Narcizem pri otrocih : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje |
---|
Authors: | ID Černigoj, Jakob (Author) ID Krivec, Jana (Mentor) More about this mentor... |
Files: | RAZ_Cernigoj_Jakob_i2022.pdf (3,15 MB) MD5: C11C14967B0786038A40E3BD1EDF328D
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FUDS - School of advanced social studies
|
---|
Abstract: | V diplomski nalogi smo se ukvarjali z vprašanjem izraženosti narcizma pri slovenskih osnovnošolcih, izraženosti posameznih vzgojnih stilov (avtoritativni, avtoritarni, permisivni) pri starših in s povezanostjo narcizma z vzgojnimi stili. Za to temo smo se odločili, ker smo hoteli preveriti stanje narcizma pri slovenskih osnovnošolcih ter z raziskavo preveriti tezo, da je permisivni vzgojni stil vzrok narcizma. Želeli smo tudi preveriti, kateri vzgojni stil starši največ uporabljajo. Za raziskavo smo uporabili kvantitativno metodo. Rezultate smo pridobivali z anketnimi vprašalniki na spletni strani 1KA. V teoretičnem delu smo najprej naredili pregled narcizma v zgodovini, raziskali, kako se ga obravnava danes, ter proučili njegov vpliv na otroka. Nadaljevali smo s pregledom vzgojnih stilov (avtoritativni, avtoritarni in permisivni). V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki smo jo opravili na slovenskih osnovnošolcih, starih od 12 do 14 let, in njihovih starših. Ugotovili smo, da je pri slovenskih otrocih narcizem v povprečju srednje izražen in da največ staršev uporablja avtoritativni vzgojni stil. Naša raziskava je pokazala, da sta avtoritativni in avtoritarni stil vzgoje zanemarljivo povezana z narcističnim vedenjem otrok, medtem ko je permisivni vzgojni stil z narcističnim vedenjem otrok šibko povezan. S pojavom narcističnega vedenja so negativno povezane podkategorije avtoritativnega stila toplina in vključenost ter demokratsko sodelovanje. |
---|
Keywords: | narcizem, avtoritarni vzgojni stil, permisivni vzgojni stil, slovenski osnovnošolci, diplomske naloge |
---|
Place of publishing: | Kromberk |
---|
Place of performance: | Kromberk |
---|
Publisher: | [J. Černigoj] |
---|
Year of publishing: | 2022 |
---|
Year of performance: | 2022 |
---|
Number of pages: | 61, [10] str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-9473 |
---|
COBISS.SI-ID: | 126082563 |
---|
UDC: | 159.9 |
---|
Note: | Študijski program Psihosocialna pomoč;
|
---|
Publication date in ReVIS: | 23.12.2022 |
---|
Views: | 716 |
---|
Downloads: | 29 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |