Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Psihološki vpliv družbenih omrežij na nakupne odločitve mladih
Authors:ID Damjanić, Aleksandra (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3489$$zakljucno_delo.pdf (2,11 MB)
MD5: DCB65E57D1C81EA5EE6C150D86AA00E0
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Temeljni cilj diplomskega dela je podati informacije o vplivu družbenih omrežij na nakupne odločitve, posebej pri mlajših generacijah, ki odraščajo z njimi. Življenja si namreč ni mogoče predstavljati brez tehnologije in pametnih naprav ter njihove vsebine – posebej omrežij, ki nam nudijo neomejeno število informacij in številne interaktivne možnosti. Kakšen je torej pravzaprav vpliv družbenih omrežij na nas in kakšne posledice ima na naša življenja? Trenutno je na družbenih omrežjih več bilijonov uporabnikov. Omrežja ne ponujajo samo sledenja drugim uporabnikom in komunikacijskih storitev, ampak tudi video klice, iskanje poslov, nakupovanje itd.
Keywords:družbena omrežja, nakupovanje, potrošniško vedenje, nakupne odločitve, komunikacijske storitve, tehnologija
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Damjanić]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9622 New window
COBISS.SI-ID:145497859 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:16.03.2023
Views:959
Downloads:88
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back