Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of colleges and higher education institutions
About
Search
Browse
Statistics
Contacts
Login
Show document
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Title:
Analiza napredovanj učiteljev v nazive v Srednji šoli Jesenice : magistrsko delo
Authors:
ID
Teraž, Petra
(Author)
ID
Mulec, Breda
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
RAZ_Teraz_Petra_i2023.pdf
(1,11 MB)
MD5: 63BC1A446FE6F74FE074239F302EDAC4
Language:
Slovenian
Work type:
Master's thesis/paper
Typology:
2.09 - Master's Thesis
Organization:
FDŠ - Nova Univerza - The Graduate School of Government and European Studies
Abstract:
Temelj vsake organizacije so ljudje in njihova sposobnost, ustvarjalnost, znanje in veščine, ki se kažejo v njihovih storitvah. Napredovanje je zelo pomemben dejavnik poklicnega in osebnostnega razvoja posameznika. Pravičen in dober sistem je zato še kako pomemben za učitelja, ki mora imeti dovolj možnosti, da lahko kot posameznik razvije svoje potenciale in jih nadgrajuje. Napredovanja se morajo odražati v delu, pomeniti morajo spodbudo za še boljše, ustvarjalnejše delo. Vendar praksa včasih pokaže drugačne rezultate od pričakovanih. Za celotno družbo je pomembno, kako bodo učitelji razvijali ne le svojo osebno, temveč tudi poklicno identiteto. Kako bodo skrbeli za svoj karierni razvoj in kakšen pomen temu daje njihovo strokovno okolje. Sodobni učitelj mora imeti vrsto kompetenc, med drugim tudi globalno razsežnost, pozitiven odnos do kulturne in narodnostne pestrosti, mobilnost, obvladovanje komunikacijske tehnologije in poznavanje ter uporabo številnih novih informacij. Pri analizi smo ugotovili, da je napredovanje v naziv motivator za boljše delo. Učitelji z višjim nazivom opravljajo svoje delo bolj kakovostno, saj so s svojim dodatnim usposabljanjem in izpopolnjevanjem ter strokovnim delom pridobili dodatne kompetence za delo. Napredovanje v nazive nam pokaže, da je tako kot poklicni tudi osebni razvoj izrazitejši z višjim napredovanjem.
Keywords:
učitelj
,
kariera
,
napredovanje v naziv
,
poklicni razvoj učitelja
,
osebni razvoj učitelja
Place of publishing:
Kranj
Place of performance:
Kranj
Publisher:
[P. Teraž]
Year of publishing:
2023
Year of performance:
2023
Number of pages:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (93 str.))
PID:
20.500.12556/ReVIS-9669
COBISS.SI-ID:
149464067
UDC:
35:37(043.2)
Note:
Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 17. 4. 2023;
Publication date in ReVIS:
20.04.2023
Views:
1199
Downloads:
70
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TERAŽ, Petra, 2023,
Analiza napredovanj učiteljev v nazive v Srednji šoli Jesenice : magistrsko delo
[online]. Master’s thesis. Kranj : P. Teraž. [Accessed 5 April 2025]. Retrieved from: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=9669
Copy citation
Share:
Similar works from our repository:
Knowledge of and attitudes towards human papilloma virus vaccination in nursing and health sciences students
Similar works from other repositories:
Parents perspective on Human papilloma virus vaccination
Awareness of vaccination against human papilloma virus infection among elementary school girls
Stališča slovenskih ginekologov in medicinskih sester iz ginekoloških ambulant o cepljenju proti HPV
Osveščenost staršev o cepljenju proti okužbam s HPV
Vaccine for human papilloma virus and cervical cancer
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Secondary language
Language:
English
Title:
Analysis of teacher's promotion to titles at the Srednja šola Jesenice
Back