Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Uvajanje nove znamke na trg
Authors:ID Cimperman, Gal (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3557$$zakljucno_delo.pdf (1,17 MB)
MD5: D121DD18C36246DEE8AD8FFE81A960BC
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo najprej opredelili blagovno znamko kot pojem, uvajanje nove znamke na trg ter promocijo in trženje nove blagovne znamke. Nato smo se usmerili na uvajanje naše nove blagovne znamke v Sloveniji. V sklopu izbrane teme smo izdelali anketni vprašalnik in na podlagi pridobljenih rezultatov potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo si jih v začetku postavili. Prva se je nanašala na trditev, da se trg na uvajanje nove znamke odziva z nezaupanjem. Naslednja hipoteza se je nanašala na to, da lahko dober test izdelka pripomore k zamenjavi starega izdelka za novega. Kot zadnjo smo si postavili hipotezo, ki trdi, da lahko ima promocija pozitiven učinek na kupca. Glede na dobljene rezultate smo prvo hipotezo delno ovrgli, preostali dve hipotezi pa potrdili.
Keywords:blagovna znamka, uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[G. Cimperman]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9724 New window
COBISS.SI-ID:154746115 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:03.06.2023
Views:723
Downloads:45
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back