Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Uvedba nove znamke Blossom na trg
Authors:ID Pazlar, Gaja (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3702$$zakljucno_delo.pdf (1,40 MB)
MD5: 8B0B51AE11232A511D484925C2487D27
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Keywords:Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[G. Pazlar]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9804 New window
COBISS.SI-ID:157713923 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:04.07.2023
Views:716
Downloads:226
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back