Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Authors:ID Mazrekaj, Ardita (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3820$$zakljucno_delo.pdf (755,88 KB)
MD5: EFECA11DDD6C8A90EA9747255774D055
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Keywords:fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Mazrekaj]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9835 New window
COBISS.SI-ID:158776835 New window
UDC:659.1(043.3)
Publication date in ReVIS:14.07.2023
Views:720
Downloads:44
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back