Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
Authors:ID Zaletelj, Žiga (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3913$$zakljucno_delo.pdf (2,17 MB)
MD5: BB0139AED8AF2279B7D3E1B77D9E96C8
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.
Keywords:digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[Ž. Zaletelj]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9875 New window
COBISS.SI-ID:166844419 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:17.08.2023
Views:784
Downloads:51
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back