Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Authors:ID Ahac, Mojca (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 4686$$zakljucno_delo.pdf (980,43 KB)
MD5: FF720AE4ED2A26FAAC822B285321784E
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.
Keywords:Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Ahac]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9916 New window
COBISS.SI-ID:165904899 New window
UDC:33:005(043.3)
Publication date in ReVIS:14.09.2023
Views:720
Downloads:22
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back