Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Razvoj marketinga znamke Cockta
Authors:ID Cajhen, Ana (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 4618$$zakljucno_delo.pdf (3,25 MB)
MD5: F2D32D78AE8BCBF4C19F874419D77194
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Keywords:Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Cajhen]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9944 New window
COBISS.SI-ID:166263043 New window
UDC:33(043.3)
Publication date in ReVIS:26.09.2023
Views:809
Downloads:19
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back