Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Razvoj marketinga znamke Cockta
Authors:Cajhen, Ana (Author)
Sila, Iztok (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Keywords:Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Year of publishing:2023
Publisher:[A. Cajhen]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:166263043 Link is opened in a new window
UDC:33(043.3)
VisID:28962
Views:282
Downloads:12
Files:.pdf 4618$$zakljucno_delo.pdf (3,25 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back