1. |
2. |
3. Izdelava VLAN omrežja z Mikrotik omrežno opremoTilen Urh, 2019 Abstract: Skozi zadnje desetletje je svet interneta doživel različne napredke tako pri cenovno bolj ugodnih napravah kot glede varnosti. Poleg dobrih strani ima razvoj tudi slabe – vedno več je zlonamernih programov, virusov, hekerskih napadalcev in drugih groženj varnosti. Glede na to, da je vse več naprav, ki se stalno povezujejo na svetovni splet in iz njega črpajo podatke, obstaja stalna potreba po nadgradnji varnosti v omrežjih. Podjetja danes svoja omrežja gradijo iz več omrežij in tako omejujejo obseg škode, ki je lahko narejena. Z uporabo več omrežij je mogoče posamezna omrežja bolj specifično zavarovati (glede na potrebe v omrežju) z uporabo požarnih zidov, različnih pravil in drugih načinov zaščite. V primeru težav v omrežju je pomembno takojšnje ukrepanje, zato je ključnega pomena takojšnje obveščanje o napakah. Diplomska naloga obravnava implementacijo virtualnih omrežij za ločitev naprav v bolj zavarovana in manj zavarovana omrežja, pripravo pravil požarnega zidu, centralizacijo upravljanja dostopnih točk in pripravo načina za obveščanje administratorja o spremembah oz. težavah. Found in: osebi Keywords: Mikrotik, požarni zid, DUDE, CAPsMAN/CAP, VLAN, SNMP, IP, Mikrotik, firewall, DUDE, CAPsMAN/CAP, VLAN, SNMP, IP Published: 17.09.2019; Views: 2812; Downloads: 277 Fulltext (2,81 MB) |
4. Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamkeUrh Markelj, 2020 Abstract: Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu.
V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces,
d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja. Found in: osebi Keywords: blagovna znamka, percepcija, pozicioniranje, konkurenca, identiteta, deležniki Published: 18.09.2020; Views: 1599; Downloads: 151 Fulltext (1,84 MB) |
5. |