Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga
Aleš Gačnik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 40; Downloads: 0
.pdf Full text (4,83 MB)

2.
3.
Koncept likov za video igro : diplomska naloga
Evelin Miklavec, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, karakter, značaj, oblikovanje, junak, dizajn karakterjev
Published in ReVIS: 12.10.2024; Views: 258; Downloads: 5
.pdf Full text (6,07 MB)

4.
Ilustracija otroške knjige "Moj prvi kristal" : diplomska naloga
Ema Vihtelič, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, ilustracija, otroške knjige, kristal, dizajn
Published in ReVIS: 12.10.2024; Views: 210; Downloads: 8
.pdf Full text (38,52 MB)

5.
6.
7.
Prenova počitniške hiše v Istri : diplomsko delo
Iza Pajić, 2023, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, prenova, počitniška hiša, Istra, notranji dizajn
Published in ReVIS: 09.11.2023; Views: 786; Downloads: 50
.pdf Full text (12,90 MB)

8.
9.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska naloga
Nikolina Strniša, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Published in ReVIS: 20.09.2023; Views: 1025; Downloads: 51
.pdf Full text (3,51 MB)

10.
Search done in 0.34 sec.
Back to top