Title: | PSG (psiho-socialni genom), sončno znamenje natalnega horoskopa kot podlaga za promocijo v virtualnih omrežjih |
---|
Authors: | Prijon, Egon (Author) Damij, Nadja (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Doctoral dissertation |
---|
Tipology: | 2.08 - Doctoral Dissertation |
---|
Organization: | FUDS - School of advanced social studies |
---|
Abstract: | Ciljani promocijski ukrepi na socialnih, družbenih omrežjih so utemeljeni na
napovedovanju odziva posameznikov na produkte. Približke odzivov posameznikov na
produkte lahko promotor napove na primer tako, da produkte opiše z značilnimi lastnostmi
in opise pošilja posameznikom, ki so prisotni na družbenih omrežjih, posameznika
spodbuja k akciji in opazuje njegovo odzivnost in na osnovi odziva sklepa o nagnjenosti
posameznika do produkta. Lastnosti produkta, ki izpolnjujejo pričakovanje posameznika,
ustvarijo pogoje, da se posameznik odloči za produkt.
Posameznike razvrščamo v značilne skupine na podlagi podobnega vedenja ali lastnosti,
kjer za opise produktov uporabimo opise vedenja posameznikov, opisanih z značilnimi
atributi posameznikov, razvrščenih v dvanajst značilnih skupin sončnoznamenjske
paradigme, ciklične vrste, v kateri so posamezniki razvrščeni po datumih rojstva.
Posamezniki v značilni skupini izvajajo karakterističen dialog na podlagi uporabe idiolekta,
značilnega za skupine.
Promotor v dialogu oblikuje semantično informacijo o produktu, jo posreduje posamezniku.
Produkti in posamezniki so objekti in so ontološko urejeni. Atributi so komponente
ekspresivnosti idiolekta. Frazne komponente, komponente ekspresivnosti smo v doktorski
disertaciji uporabili za dialog na družbenih omrežjih in opazovali nagnjenost posameznika
do produkta.
Posameznika, pripadnega značilni skupini, lahko opišemo tudi z demografskim,
geografskim, s sociografskim in psihografskim faktorjem, ki so nominalne spremenljivke,
s katerimi lahko opišemo tako lastnosti kot tudi vedenje posameznika do produkta.
Promotor podatke o posamezniku uporabi za analiziranje odzivnosti posameznika na
produkt in oceni nagnjenost posameznika do produkta.
Preverjali smo, s kolikšno verjetnostjo uporaba atributov značilnih skupin
sončnoznamenjske paradigme učinkuje na izid nagnjenosti posameznika do produkta.
Zanimalo nas je, ali informacija o produktu, podana z značilnimi atributi, proizvede tak
odnos, da se vzpostavi med objektoma nagnjenost, po kateri se posameznik odziva na opis
produkta skladno s pričakovanim vedenjem.
|
---|
Keywords: | idiosinkratične skupine, družbena omrežja, sončno znamenje, idiolekt, ontologija, ciljni marketing, semantika, disertacije |
---|
Year of publishing: | 2017 |
---|
Publisher: | [E. Prijon] |
---|
Source: | Nova Gorica |
---|
COBISS_ID: | 4851963 |
---|
UDC: | 005.3 |
---|
Views: | 779 |
---|
Downloads: | 7 |
---|
Files: | RAZ_Prijon_Egon_i2017.pdf (52,00 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |