Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Vukasovič

Vseh ključnih besed je 400, ki se skupaj pojavijo 836 krat.
97 ključnih besed (24.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 533 krat (63.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
71x13.32%management znanja
45x8.44%magistrsko delo
26x4.88%blagovna znamka
23x4.32%trženje
15x2.81%znanje, nakupno vedenje, potrošniki
14x2.63%tržno komuniciranje, blagovne znamke
12x2.25%prepoznavnost
10x1.88%marketing, zadovoljstvo
7x1.31%nakupno odločanje, trženjski splet
6x1.13%uporabniki, podjetja, zadovoljstvo uporabnikov, digitalni marketing, zadovoljstvo zaposlenih, dobavitelji
5x0.94%oglaševanje, prodaja, strategija trženja, zvestoba, podjetje, nabavni proces, nabava, potrošnik
4x0.75%kakovost storitev, socialna omrežja, prenos znanja, družbena omrežja, storitve, vodenje, družabna omrežja, vedenje potrošnikov, zaposleni
3x0.56%trg, motivi, management, spletne trgovine, prepoznavnost blagovne znamke, kupci, strategije trženja, bančne storitve, organizacijska klima, vedenje porabnikov, nagradne igre, turizem, splet, trgovska blagovna znamka, merjenje zadovoljstva, zadovoljstvo kupcev, Facebook
2x0.38%kompetence, porabniki, spletno oglaševanje, digitalno trženje, zvestoba potrošnikov, prodajna uspešnost, procesi managementa znanja, vizualno komuniciranje, spletno nakupovanje, zdravstvene storitve, inovacije, marketinški splet, zadovoljstvo potrošnikov, vrtec, dejavniki odločanja, eksplicitno znanje, pospeševanje prodaje, svetovalci, izobraževanje, implicitno znanje, pozicioniranje, Slovenija, SWOT analiza, tržna strategija, tehnologije managementa znanja, banke, upravljanje blagovne znamke, analiza trga, celostna grafična podoba, odločanje potrošnikov, motivacija, tuji trg, konkurenca, hotelirstvo, odjemalci, trženjska znanja, učeča se organizacija, zvestoba kupcev, strateški marketing, merjenje, kakovost, dejavniki nakupnega vedenja, izdelki
1xmenedžment znanja, svetlobni zasloni, telekomunikacijski operaterji, trženje storitev, poslovno komuniciranje, telekomunikacijske storitve, interno komuniciranje, stateško načrtovanje, strategije marketinga, LED svetlobni zasloni, S-budget, spletna socialna omrežja, stategija trženja, planiranje strategij, strategija tržnega komuniciranja, nakupni dejavniki, prehrambni izdelki, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, prodajni lijak, nakupni proces odločanja, zadovoljstvo udeležencev, internetni marketing, športna akcija Razpnimo jadra, športna prireditev, Facebook oglaševanje, ekoturizem, ruski trg, oglaševalska kampanja, podjetnik začetnik, tiho in emplicitno znanje, spletna trgovina, trajnostni turizem, Delavska hranilnica d.d., spletno okolje, mikro podjetja, animirani junaki, Nivedur, IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, odprto inoviranje, mreženje znanja, management upravljanja odnosov z odjemalci, zadovoljstvo odjemalcev, zadovoljstvo porabnikov, neprofitne organizacije, tržno-komunikacijski splet, nova storitev, raziskava, otrok, uporabnik storitve, interna komunikacija, zavarovalni trg, avtomobilsko zavarovanje, trženjsko znanje, B2B sejem IFAM, empatija, čustvena inteligenca, učitelji, vseživljenjsko učenje, intuicija, strokovno znanje, notranji potenciali podjetja, analiza okolja, veleprodaja, profesionalizem učitelja, družba znanja, management nabave, lesna biomasa, kombinirani kotel, delitev znanja, optimizacija nabave, optimizacija zalog, kompetence učiteljev, izdelki brez glutena, celiakija, uvedba novega izdelka na trg, nepridobitne organizacije, organizacije, vizija, poslanstvo, rokodelska dejavnost, marketinški načrti, modeli trženja, cockta, pozicioniranost, pralno-čistilna sredstva, spletna družbena omrežja, družbeni splet, fotovoltaika (FV), programi zvestobe, center za socialno delo, proces strateškega načrtovanja marketinga, fotovoltaika, obnovljivi viri energije (OVE), energija, ekonomski izračun, sončna elektrarna, časovna obdobja, nakupna odločitev, marketinško komuniciranje, razstavljalci, sejmi, izdelek, orodja marketinškega komuniciranja, podjetniki, trgovina, trgovanje, neposredni stik, razvoj novih idej, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, elementi celostne grafične podobe, vedenje odjemalcev, pomen embalaže, embalaža, tržne raziskave, kvantitativna metoda, inovacije v slovenskih podjetjih, slovenska podjetja, kvalitativna metoda, navidezno kupovanje, pozicioniranje blagovne znamke, storitve najema predpražnika, osebna prodaja, SECI model, vpliv prenosa znanja, e-storitve, inovativno poslovanje, zadovoljstvo porabnika, vodje, trženjska strategija, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, sejemska dejavnost, multimodalni transport, pomorski transport, logistika, špedicija, promet, organizacija, trženjske sposobnosti, tržnik, medsebojni odnosi, zavod Mačja hiša, Cockta, skladiščenje, poprodajne aktivnosti, vzajemni skladi, varčevanje, komuniciranje, marketinške agencije, Instagram, zaloge, diplomske naloge, hitro rastoča podjetja, zlata gazela, zadovoljstvo naročnikov, elektronski časopisi, digitalni mediji, osnovnošolsko izobraževanje, zadovoljstvo staršev, upravljanje, blagovna znamka delodajalca, kozmetična industrija, zadovoljstvo pacientov, električni avtomobili, razvoj izdelka, polavtomatska pištola, nabavna politika, testiranje prototipa, trženje izdelka, javna sredstva, javna naročila, ekološka živila, temna čokolada, čistilne naprave, Živa, uvajanje, oblikovanje, blagovna znamka Živa, proces nakupnega odločanja, odpadne vode, dejavniki vedenja, energijske pijače, gradbeništvo, kadrovski menedžment, kmetijstvo, pogajalske strategije, poslovna pogajanja, oblikovanje cen, maloprodajne cene, zadovoljstvo strank, strateško trženje, transportne storitve, podjetništvo, kontaktni centri, ekološki izdelki, trajnost, konkurenčna prednost, bučno olje, premium izdelek, prodajne veščine, potrošniška izkušnja, nov izdelek, muzeji, zadovoljstvo obiskovalcev, pohištvo, nakupni proces, digitalizacija, vaške trgovine, lokalna živila, zaposlovanje, kadrovanje, rekrutiranje, kozmetični izdelek, management znanj, zadovoljstvo učencev, podpora učiteljev, šolski sistem, manager, veščine, strategija, vsebinski marketing, marketinška produktivnost, razpisna dokumentacija, nepremičnine, zdravstveni delavci, uporabniki zdravstvenih storitev, spletno bančništvo, zdravstvena dejavnost, izbrana banka, Nigrad, e-mentorstvo, procesi znanja, strateška partnerstva, svetovni splet, stres, uspeh podjetja, zasebno varovanje, pandemija, COVID-19, elektronsko poslovanje, poslovanje, internet, ugled podjetja, plačilna disciplina, sponzorji, Rokometni klub Krim Mercator, košarka, Mesto glasnik miru, Slovenj Gradec, trgovina z oblačili, usposabljanje, Philips Avent, Košarkarski klub Celje, trenerji, prevozne storitve, železniški promet, internacionalizacija, liberalizacija, subliminalna sporočila, tržno pizicioniranje, zaupanje potrošnikov, oglasi, nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, naročilo, digitalno marketinško komuniciranje, poštne storitve, mobilna telefonija, transparentnost, zavarovalništvo, etični kodeks, bolnišnica, TikTok, kava, zeleno potrošništvo, hoteli, otroška oblačila, znamčenje, trajnostni razvoj, vplivnostni marketing, vplivneži, ZeleniCar, športni izdelki, ocenjevanje, čebelarstvo, vedenje, razvoj, avtomobilska industrija, električna vozila, subvencije, smernice in standardi, miselnost potrošnikov, oznake, nakupne navade, jeans, JUB, izbor dobaviteljev, predšolska vzgoja, izbira vrtca, živila lokalnega porekla, zdravje, čebelji izdelki, spletno trženje