Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Tina Vukasovič

Vseh ključnih besed je 344, ki se skupaj pojavijo 698 krat.
89 ključnih besed (25.87 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 443 krat (63.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
68x15.35%management znanja
24x5.42%blagovna znamka
23x5.19%trženje
17x3.84%magistrsko delo
15x3.39%znanje
14x3.16%tržno komuniciranje
12x2.71%potrošniki
10x2.26%marketing
9x2.03%zadovoljstvo, blagovne znamke, nakupno vedenje
8x1.81%prepoznavnost
6x1.35%podjetja, zadovoljstvo uporabnikov, nakupno odločanje
5x1.13%oglaševanje, trženjski splet, zadovoljstvo zaposlenih, prodaja, digitalni marketing, uporabniki, podjetje, strategija trženja
4x0.9%storitve, nabava, družabna omrežja, dobavitelji, zaposleni, socialna omrežja, družbena omrežja, prenos znanja, zvestoba
3x0.68%turizem, kupci, organizacijska klima, prepoznavnost blagovne znamke, spletne trgovine, splet, trgovska blagovna znamka, Facebook, nagradne igre, nabavni proces, strategije trženja, management, motivi, vodenje, trg, potrošnik, vedenje potrošnikov
2x0.45%porabniki, konkurenca, trženjska znanja, dejavniki odločanja, kakovost storitev, eksplicitno znanje, pospeševanje prodaje, inovacije, učeča se organizacija, implicitno znanje, tehnologije managementa znanja, nakupni proces odločanja, prehrambni izdelki, zadovoljstvo potrošnikov, odjemalci, svetovalci, tuji trg, strateški marketing, bančne storitve, izdelki, kompetence, prodajna uspešnost, procesi managementa znanja, pozicioniranje, banke, vrtec, Slovenija, odločanje potrošnikov, upravljanje blagovne znamke, zdravstvene storitve, zvestoba potrošnikov, celostna grafična podoba, analiza trga, vedenje porabnikov, tržna strategija, SWOT analiza, kakovost, dejavniki nakupnega vedenja, spletno oglaševanje, marketinški splet
1xcockta, planiranje strategij, strategije marketinga, trženje storitev, stateško načrtovanje, stategija trženja, LED svetlobni zasloni, strategija tržnega komuniciranja, obnovljivi viri energije (OVE), nova storitev, fotovoltaika, poslovno komuniciranje, svetlobni zasloni, interno komuniciranje, center za socialno delo, programi zvestobe, proces strateškega načrtovanja marketinga, zavod Mačja hiša, pomen embalaže, embalaža, neprofitne organizacije, raziskava, telekomunikacijske storitve, sončna elektrarna, telekomunikacijski operaterji, spletna socialna omrežja, S-budget, fotovoltaika (FV), pozicioniranost, pralno-čistilna sredstva, vizija, avtomobilsko zavarovanje, interna komunikacija, poslanstvo, Nivedur, modeli trženja, IKT, zavarovalni trg, organizacije, tržno-komunikacijski splet, nakupni dejavniki, informacijsko-komunikacijska tehnologija, rokodelska dejavnost, uporabnik storitve, management upravljanja odnosov z odjemalci, energija, trženjsko znanje, menedžment znanja, ekonomski izračun, nepridobitne organizacije, družbeni splet, mreženje znanja, odprto inoviranje, zadovoljstvo porabnikov, spletna družbena omrežja, zadovoljstvo odjemalcev, marketinški načrti, notranji potenciali podjetja, vpliv prenosa znanja, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, SECI model, osebna prodaja, e-storitve, storitve najema predpražnika, sejemska dejavnost, vseživljenjsko učenje, organizacija, promet, medsebojni odnosi, tržnik, otrok, trženjske sposobnosti, inovativno poslovanje, profesionalizem učitelja, kombinirani kotel, delitev znanja, celiakija, lesna biomasa, management nabave, optimizacija zalog, izdelki brez glutena, časovna obdobja, vodje, trženjska strategija, družba znanja, zadovoljstvo porabnika, kompetence učiteljev, nakupna odločitev, multimodalni transport, pomorski transport, veleprodaja, inovacije v slovenskih podjetjih, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, razvoj novih idej, izdelek, strokovno znanje, slovenska podjetja, analiza okolja, elementi celostne grafične podobe, uvedba novega izdelka na trg, optimizacija nabave, tržne raziskave, kvalitativna metoda, kvantitativna metoda, sejmi, razstavljalci, čustvena inteligenca, navidezno kupovanje, pozicioniranje blagovne znamke, učitelji, logistika, špedicija, trgovina, trgovanje, marketinško komuniciranje, intuicija, orodja marketinškega komuniciranja, empatija, neposredni stik, B2B sejem IFAM, vedenje odjemalcev, sponzorji, naročilo, digitalno marketinško komuniciranje, poštne storitve, mobilna telefonija, transparentnost, etični kodeks, bolnišnica, spletno nakupovanje, TikTok, ZeleniCar, trajnostni razvoj, vplivneži, vplivnostni marketing, digitalno trženje, kava, zavarovalništvo, športni izdelki, oznake, nakupne navade, živila lokalnega porekla, razvoj, vedenje, avtomobilska industrija, čebelarstvo, zdravje, čebelji izdelki, izbor dobaviteljev, ocenjevanje, JUB, jeans, izbira vrtca, predšolska vzgoja, znamčenje, zeleno potrošništvo, blagovna znamka Živa, Živa, uvajanje, proces nakupnega odločanja, energijske pijače, odpadne vode, dejavniki vedenja, oblikovanje, električni avtomobili, marketinške agencije, komuniciranje, diplomske naloge, zaloge, zadovoljstvo pacientov, Instagram, čistilne naprave, temna čokolada, nepremičnine, razpisna dokumentacija, vizualno komuniciranje, otroška oblačila, hoteli, hotelirstvo, javna sredstva, javna naročila, polavtomatska pištola, nabavna politika, razvoj izdelka, testiranje prototipa, ekološka živila, trženje izdelka, električna vozila, miselnost potrošnikov, izobraževanje, Philips Avent, Slovenj Gradec, usposabljanje, trgovina z oblačili, podjetniki, spletno trženje, Mesto glasnik miru, Rokometni klub Krim Mercator, zaupanje potrošnikov, oglasi, tržno pizicioniranje, trenerji, košarka, Košarkarski klub Celje, podjetnik začetnik, oglaševalska kampanja, zadovoljstvo udeležencev, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, prodajni lijak, športna prireditev, športna akcija Razpnimo jadra, mikro podjetja, internetni marketing, Facebook oglaševanje, ekoturizem, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, spletna trgovina, spletno okolje, trajnostni turizem, Delavska hranilnica d.d., subliminalna sporočila, zvestoba kupcev, internet, COVID-19, pandemija, poslovanje, elektronsko poslovanje, Cockta, svetovni splet, stres, motivacija, subvencije, smernice in standardi, odnosi z javnostmi, nevladne organizacije, uspeh podjetja, zasebno varovanje, spletno bančništvo, uporabniki zdravstvenih storitev, železniški promet, internacionalizacija, prevozne storitve, liberalizacija, merjenje, zadovoljstvo kupcev, plačilna disciplina, ugled podjetja, zdravstvena dejavnost, zdravstveni delavci, izbrana banka, procesi znanja, Nigrad, e-mentorstvo, animirani junaki