Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 174, ki se skupaj pojavijo 206 krat.
16 ključnih besed (9.2 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 48 krat (23.3 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x16.67%blagovna znamka
5x10.42%trženje
4x8.33%pozicioniranje, identiteta
3x6.25%oglaševanje, konkurenca, znamčenje
2x4.17%financiranje, strategija, poslovni načrt, podjetnik, analiza, prepoznavnost, konkurenca., Facebook, imidž
1xzvestoba, marketing research, potrošnik, market entry strategy, medicinski pripomočki, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino., gonilniki, brand strategy, mala podjetja, srednja podjetja, Medigo, lojalnost, international brand, Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, analiza MOF, segmentacija, outbound trženje, konkurenčnost, strategija trženja, inbound trženje, analiza RECoIL, Cineplexx, Nogometni klub, B2B brand, narrow market segment, odločanje, komuniciranje, Afiniteta, sponzorstvo, šport, brand identity, blagovna znamka Oblak, stres na delovnem mestu, motivator, demotivator, zaposleni., stres, prilagojena ponudba, butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, kreativnost, poročni fotograf, mrežni marketing, družbena omrežja, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, amlo podjetje, storitve, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti, potovalna agencija., deležniki blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka, podjetništvo, družinsko podjetništvo, vrednotenje blagovne znamke, razvoj, prodaja, : mesno predelovalna industrija, trend spletnega nakupovanja, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti, močna znamka, zvestoba znamki, trženjski splet, snovanje in graditev, cena, Manchester United, Indenna dvigala, upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, identiteta znamke, tržna znamka, družbena omrežja., Google, potencial, prodaja., digitalno oglaševanje, avtomobilske znamke., generična rast podjetja, prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, telemarketing, d. o. o., P&I Zalog, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, uvajanje, Pakelo, raziskava., inovacija, inovacijski proces, lastna blagovna znamka MAVI, modra., električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, podjetje, intelektualna lastnina, knjiga, olja, maziva, zgodovina, kultura, anketa., trženjski načrt, založništvo, Gore, ljudje, trženjski kanali, organizacija kolesarskih izletov, kolesarski turizem, sodelovanje, odnosi, vplivneži, vplivnostno trženje, milenijci, gorsko kolesarjenje., lahko mostno dvigalo, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, poslovni proces, spletna prodaja, dvižni pripomoček, marketinški načrt, proizvodna podjetja v Sloveniji, deležniki, percepcija, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip, čas., zdravo življenje, hrana, prehrana, zdravo prehranjevanje, ženske podjetnice, ženske, podjetniška pot, izdelek, intervju, start-up, ženske na vodilnih položajih., žensko podjetništvo, pospeševalnik za ženska podjetja, ženska podjetja, trend