Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Martina Kač Nemanič

Together there are 89 keywords, that are appearing 150 times.
15 of them (16.85 % of all) appear more than once, together appearing 76 times (50.67 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
18x23.68%celostna grafična podoba
9x11.84%vizualne komunikacije
8x10.53%diplomske naloge
7x9.21%blagovna znamka
6x7.89%embalaža
4x5.26%ilustracija, dizajn, blagovne znamke
3x3.95%grafično oblikovanje, oblikovanje
2x2.63%znamčenje, vizualna identiteta, koledar, estetika, kozmetika
1xcelostna grafična pododoba, dizajn management, trajnostno poslovanje, knjižnica, trajnostni razvoj, vizualno razumevanje, igra s kartami, oblikovanje etiket, zgodovina vinskih etiket, športni programi, tradicionalne sladice, preoblikovanje, vinske etikete, družbena odgovornost, organizacija, simbol, okus, olje, vizualna podoba, barve, restavracije, ilustracije, oblikovanje izdelkov, turizem, zgodbe, pank dizajn, subkultura, pank, grafomotorika, motorični razvoj, marketing, trendi, prelom, rokovniki, oglaševanje, nakupno vedenje, uspešnost, zaposleni v podjetju, odločanje potrošnikov, oglasi, RGB, CGP, tipografija, korporativna identiteta, prenova celostne grafične podobe, logotip, tipografski sistem, barvni sistem, poezija, zbirka, vizualna poezija, interpretacija poezije, oblikovanje knjige, CMYK, plakat, strategija, slikanica, razvoj, vizualna identitea, znamka, komunikacijska sredstva, želen čustveni odziv, zasnova celostne grafične podobe, digitalni priročnik, čustvena inteligenca, otroška knjiga, nevladna organizacija, duševno zdravje, samostojno podjetje, računalniške igre, kritično mišljenje, družbene razmere, neodvisni razvijalci, spletna trgovina