Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katja Trop

Vseh ključnih besed je 65, ki se skupaj pojavijo 70 krat.
4 ključnih besed (6.15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 9 krat (12.86 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x33.33%oglaševanje
2x22.22%Instagram, družbena omrežja, tržno komuniciranje
1xtrajnostni uporabnik, Trajnostno vedenje, vplivnež, Hemptouch., trajnostnost, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate), Evitas Shop, Robert B. Cialdini, d. o. o., MailerLite, generacija Y, konverzija, trajnostni razvoj, nakupne navade milenijcev, zadovoljstvo, cena, telekomunikacije, internet, mobilna telefonija, televizija, Telemach, uporabniki, trajnostna ozaveščenost., orožja vplivanja, model verodostojnosti, vplivneži, zvestoba, vplivnostni marketing., milenijci, e-pošta, šport, vodene storitve, vedenjska ekonomija., TV Celje, gledanost televizije, družbeni mediji, odločitve, potrošniki, avtomobilska industrija, mehaniki, Avto Elite d. o. o., kognitivne pristranskosti, vedenje, športne storitve, Psihološki sprožilci, generacija Z, alternativa, ozaveščanje o vplivu, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, zaposlovanje, prekomerna potrošnja., strategija pozicioniranja., trajnostno trženje, fizična trgovina, oblačilna industrija, nakupno vedenje., Športna obutev za prosti čas, nakupne navade, trajnostna obutev, e-poštni marketing