Repository of colleges and higher education institutions

Statistics of ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Lisac

Together there are 57 keywords, that are appearing 60 times.
3 of them (5.26 % of all) appear more than once, together appearing 6 times (10 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
2x33.33%družbena omrežja, poslovni načrt, podjetništvo
1xpriporočanje., pandemija, koronavirus, spletna trgovina, embalaža, prednosti spletne tržnice, elektronsko trženje, izdelki za hišne ljubljenčke, komunikacija, psi, potovalna torba, spletna tržnica, barva, potrošnik, direktni marketing, Facebook., tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, Instagram, merjenje angažiranosti, izobraženi kupec, nakup, odločitev., spletna prodaja, edinstvena prodajna prednost, psihološki sprožilci, prodajni proces, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, konflikt, pomoč na domu, staranje prebivalstva, prodaja, marketing, vplivi na nakup, proces odločanja, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe., dobiček, Družbena omrežja, komunikacijske storitve, nakupne odločitve, tehnologija, sodobni prodajalec, vedenje kupcev, potrošniško vedenje, nakupovanje, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces., inovativne tehnike prodaje