Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Aleš Lisac

Vseh ključnih besed je 83, ki se skupaj pojavijo 89 krat.
4 ključnih besed (4.82 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 10 krat (11.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x40%poslovni načrt
2x20%marketing, družbena omrežja, podjetništvo
1xkomunikacija, izobraženi kupec, inovativne tehnike prodaje, psi, spletna tržnica, potovalna torba, prodajni proces, izdelki za hišne ljubljenčke, konflikt, komunikacijske storitve, nakupne odločitve, potrošniško vedenje, nakupovanje, tehnologija, prodaja, elektronsko trženje, tekmovanje, sodelovanje marketinga in prodaje, sodobni prodajalec, pandemija, tržno komuniciranje, direktni marketing, Facebook., baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, priporočanje., edinstvena prodajna prednost, psihološki sprožilci, Instagram, merjenje angažiranosti, embalaža, spletna trgovina, koronavirus, barva, potrošnik, spletna prodaja, odločitev., nakup, prednosti spletne tržnice, Strategija družbenih omrežij, decentralizacija, trajnostno podjetništvo, blockchain, preglednost, sledljivost, marketinška strategija, Dole pri Litiji, inovacije v podjetništvu., veriženje blokov, marketinško sporočilo., CRM, motivacija zaposlenih, orodja in tehnike, finančno nagrajevanje, KPI kazalniki., čustva, psihološki vpliv, zgodbarjenje, trajnostni turizem, Ferlugova domačija, staranje prebivalstva, pomoč na domu, kupčeve potrebe., dobiček, Družbena omrežja, prodajno vodenje, B2B prodaja, B2B poslovno okolje, blagovna znamka, športna oblačila, nerjavno jeklo, bazen, butični turizem., anketa, inoks, vplivi na nakup, proces odločanja, vedenje kupcev, Prodajni proces.