Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska naloga
Anja Legan, 2024, magistrsko delo

Opis: Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Ključne besede: družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži
Objavljeno v ReVIS: 16.05.2024; Ogledov: 104; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
Družbena omrežja in svet alternativnih resnic
Larisa Krajnik, 2024, ni določena

Opis: Diplomska naloga temelji na, po oceni mnogih, zelo aktualni temi, in sicer temi družbenih omrežij in z njimi povezanimi prirejenimi resnicami. Dandanes ima skoraj vsak posameznik odprt uporabniški račun na vsaj eni od mnogih družbenih aplikacij, ki so namenjene združevanju ljudi na daljavo, deljenju raznih vsebin in informacij, zabavi itd. Te pa imajo tudi svojo temno plat, ki na osebo včasih močno vpliva, če se ji prepusti brez kritičnega premisleka. V aplikacijah svoja življenja namreč zelo hitro in enostavno prilagodimo določenim standardom in pričakovanjem s pomočjo filtrov, manipulacijo svetlobe in informacij. Posledice so za posameznika lahko vse prej kot zanemarljive. Do končnih ugotovitev smo prišli s pregledovanjem strokovne literature in empiričnim raziskovanjem, ki smo ga izvedli v obliki socialnega eksperimenta, ankete in intervjuja. Pri prvih dveh metodah so v raziskavi sodelovali uporabniki družbenih omrežij Facebook in Instragram, torej predvsem mlajša generacija med 15. in 25. letom, intervju pa smo opravili s srednješolsko strokovno delavko. Rezultati so pokazali pričakovano in sicer, da nekdo z minimalnim trudom lahko ljudi prepriča, da je laž pravzaprav resnica, če le ve kje je meja. V primeru, da z nečem zapretirava ga znanci, kaj hitro razkrinkajo. Tekom raziskovanja pa smo prišli tudi do spodbudne ugotovitve in sicer, da so mlajše generacije vse bolje seznanjene s težavami, povezanimi s prekomerno uporabo družbenih omrežjih in se pred njihovim nastankom že znajo do neke mere zaščititi, v primeru pojava težav pa si tudi ustrezno pomagati.
Ključne besede: družbena omrežja, mladostniki, manipulacija, izkrivljanje resnice, težave
Objavljeno v ReVIS: 09.05.2024; Ogledov: 136; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

3.
4.
5.
Vpliv družbenih omrežij na zdravljenje aknaste kože v Sloveniji
Tara Grum, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: akne, zdravljenje, družbena omrežja, vplivneži
Objavljeno v ReVIS: 14.03.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (549,25 KB)

6.
Vpliv družbenih omrežij na medosebne odnose : magistrska naloga
Mitja Curk, 2024, magistrsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: družbena omrežja, medosebni odnosi, razvoj družbenih omrežij, uporaba družbenih omrežij
Objavljeno v ReVIS: 08.03.2024; Ogledov: 277; Prenosov: 26

7.
Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Ula Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Ključne besede: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Objavljeno v ReVIS: 21.02.2024; Ogledov: 315; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (646,03 KB)

8.
E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu : vodnik za razvoj in krepitev poslovne prisotnosti na družbenih omrežjih
Katja Zver, 2024, strokovna monografija

Opis: E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah. Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov. Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj. Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij."
Ključne besede: družbena omrežja, podjetja, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 13.02.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

9.
10.
Nevarnosti družbenih omrežij in njihova povezava z razvojem duševnega zdravja pri mladih
Sara Ferlič, 2023, ni določena

Opis: Družbena omrežja na prvi pogled delujejo kot uporabno orodje vsakdanjega življenja. A se ne zavedamo, kako so nam v zadnjih letih popolnoma spremenila naravo, kvantiteto in kakovost naših socialnih interakcij. Uporaba družbenih omrežij med mladimi je veliko večja kot pri starejših generacijah. Digitalna identiteta je postala celo bolj pomembna od fizične, zlasti pa lahko to opazimo pri mladostnikih. Mladostništvo je obdobje, v katerem se mladostnikom dogajajo velike spremembe na telesni, čustveni, intelektualni in vedenjski ravni. Prav tako je to obdobje, ko iščejo sebe, radi raziskujejo in preizkušajo nove stvari, si postavljajo izzive ter, ko se jim oblikuje samopodoba, vrednote ter morala. Še preden se dobro prebudimo, že sežemo po telefonu in novostih na naši priljubljeni platformi družbenih omrežij. Uporaba družbenih omrežij v mladostništvu lahko negativno vpliva na zdravje in razvoj. Čeprav večina mladostnikov poroča, da družbena omrežja pozitivno vplivajo na njihovo življenje, je v raziskovalni literaturi opisanih več negativnih povezav z družbenimi omrežji. Diplomska naloga raziskuje nevarnosti družbenih omrežij in njihovo povezavo z razvojem duševnega zdravja pri mladih. V teoretičnem delu naloge smo na podlagi prebrane literature dokazovali obstoj pozitivne povezave med nevarnostmi družbenih omrežij in razvojem duševnega zdravja pri mladostnikih. V drugem delu oziroma empiričnem delu raziskovalne naloge pa smo s pomočjo kvantitativne metodologije to poskusili dokazati. Rezultati, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom, so nam pokazali, da se večina mladostnikov ne zaveda nevarnosti uporabe družbenih omrežij.
Ključne besede: Mladostništvo, družbena omrežja, duševno zdravje, nevarnosti, preventiva
Objavljeno v ReVIS: 10.10.2023; Ogledov: 604; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (919,14 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh