Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius : magistrska naloga
Tina Vertič, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: tržno komuniciranje, celostna grafična podoba, management znanja, marketing
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 293; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

2.
Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X : diplomska naloga
Tina Dvornik, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalno trženje, trženjski splet, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 25.09.2023; Ogledov: 416; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (872,76 KB)

3.
Tržno komuniciranje v turistični agenciji X na Finskem : diplomska naloga
Tara Šertel, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: trženjski splet, tržno komuniciranje, turistične agencije, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 10.07.2023; Ogledov: 447; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (652,42 KB)

4.
Oblikovanje in merjenje primernosti tržno komunikacijskega slogana za podjetje Wudler & Brus d. o. o.
Samo Šift, 2023, diplomsko delo

Opis: Tržno komuniciranje in razvijanje blagovne znamke sta bistveni sestavini uspešne poslovne strategije. Podjetje, ki te aktivnosti skrbno načrtuje in izvaja na sistematičen in integriran način, je v primerjavi s konkurenti dolgoročno v prednosti. Kreiranje zapomnljivega in učinkovitega slogana predstavlja enega ključnih elementov strategije blagovne znamke podjetja. Dobro oblikovan slogan lahko služi kot močno orodje za sporočanje edinstvene identitete podjetja in izpostavljanje njegovih konkurenčnih prednosti. Diplomsko delo raziskuje procese tržnega komuniciranja in oblikovanja učinkovitih sloganov ter obravnava konkreten primer kreiranja in proučevanja sloganov za podjetje Wudler & Brus d. o. o. Raziskava razkriva, kateri slogan je najbolj prepričal obstoječe stranke podjetja.
Ključne besede: slogan, blagovna znamka, tržno komuniciranje, tržno komunikacijski pozivi, raziskava
Objavljeno v ReVIS: 19.04.2023; Ogledov: 478; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

5.
6.
7.
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Urška Raspotnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Ključne besede: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških.
Objavljeno v ReVIS: 28.09.2021; Ogledov: 1116; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

8.
Povečanje prodaje plavalnih tečajev za podjetje Atlantis s prvinami direktnega marketinga
Nenad Utješanović, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava direktni marketing z namenom povečanja prodaje za podjetje BTC, d. d., Vodno mesto Atlantis. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teorijo direktnega marketinga in druge pojme, povezane z njim. V drugem delu smo s pomočjo osebnega intervjuja vodje plavalnih tečajev in z opazovanjem delovnega procesa analizirali dosedanje delo ter podali predloge za izboljšanje na področju direktnega marketinga. Odgovorili smo tudi na vprašanje, ali lahko s prvinami direktnega marketinga povečamo prodajo.
Ključne besede: direktni marketing, tržno komuniciranje, baze podatkov, prodajni nagovor oz. sporočilo, psihološki sprožilci, edinstvena prodajna prednost, priporočanje.
Objavljeno v ReVIS: 22.09.2021; Ogledov: 975; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

9.
10.
Oglaševanje na področju tržnega prava : diplomsko delo
Aleksandar Janković, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali oglaševanje na področju tržnega prava. Najprej smo opredelili pojem tržnega prava, ki nam je služil kot okvir za nadaljnjo obravnavo komuniciranja. Kot obliko komuniciranja smo nato opredelili oglaševanje, njegovo zgodovino ter sredstva, skozi katera se oglaševanje udejstvuje. Po podrobni analizi oglaševanja smo prešli na obravnavo njegove pravne regulacije. Pregledu slovenske in evropske zakonodaje je sledila obravnava samoregulative oglaševanja s strani Slovenske oglaševalske zbornice in Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Končni del naloge zajema ključne nedovoljene oblike oglaševanja, s katerimi smo kot posamezniki neprestano obkroženi. Pri pisanju diplomske naloge smo pretežno uporabili deskriptivno metodo. Med pisanjem smo prav tako uporabili metodo zgodovinske razlage, s katero smo predstavili zgodovinski pregled oglaševanja, metodo kompilacije skupaj z analitično in sintetično metodo, s katerimi smo obravnavali dela drugih avtorjev. Diplomsko nalogo smo razčlenili na posamezne zaključene dele, ki smo jih nato združili in predstavili kot celoto. Namen diplomske naloge je predstaviti pojem tržnega prava v odnosu do oglaševanja ter ostale relevantne zakonske določbe in področja urejanja. Cilj diplomske naloge je ustrezno predstaviti pravna področja, ki tvorijo celoto tržnega prava in vanjo umestiti oglaševanje v okviru veljavne pravne ureditve. Zaradi prenasičenosti konkurence na trgu so oglaševalci primorani poseči po spornih oblikah oglaševanja. Postavljeni so pod pritisk trga, ki jih v sili v uporabo neetičnih in nemoralnih oglaševalskih oblik. Zaradi neprestanega nastanka novih iznajdljivih oblik oglaševanja je pravna ureditev, ki bi lahko sledila hitrim spremembam, nemogoča.
Ključne besede: oglaševanje, tržno pravo, pravica do svobode izražanja, komuniciranje, nedostojno oglaševanje
Objavljeno v ReVIS: 09.03.2021; Ogledov: 1210; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (668,18 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh