Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o. : magistrska naloga
Klementina Sivka, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, potrošnik, management znanja, jeans
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 849; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
3.
Prepoznavnost blagovne znamke X na trgu v Sloveniji : magistrska naloga
Simona Oset Hliš, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: znamka izdelka, prepoznavnost, jeans oblačila, nakupne navade, kupci
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1332; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh