Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj uporabniškega portala za dobavitelja energentov v arhitekturi mikrostoritev : magistrska naloga
Jan Turk, 2022, magistrsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: uporabniški portal, mikrostoritev, sistem enotne prijave, spletna aplikacija
Objavljeno v ReVIS: 09.05.2022; Ogledov: 1062; Prenosov: 0

2.
3.
4.
Razvoj spletne aplikacije za filtriranje nepremičninskih oglasov objavljenih v skupini na Facebooku : diplomska naloga
Jože Gradišar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen potek razvoja spletne aplikacije za filtriranje nekategoriziranih oglasov, od snovanja izgleda do same implementacije. V prvem delu je predstavljena problematika in opis zahtev spletne aplikacije, ki bi služila takšnemu namenu. Prav tako so predstavljene tehnologije uporabljene za razvoj aplikacije. V drugem delu je predstavljen razvoj spletne aplikacije, konfiguracije strežnika in objave na splet. Na koncu jedrnato predstavimo delovanje spletne aplikacije in v zaključku predstavimo naše ugotovitve in možnosti za nadgradnjo aplikacije.
Ključne besede: Angular ogrodje, spletna aplikacija, razvoj spletnih aplikacij, nepremičninski portal, oglasi, razvoj pajka
Objavljeno v ReVIS: 13.11.2019; Ogledov: 2879; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (5,78 MB)

5.
Uporaba intraneta za interno komuniciranje : diplomska naloga
Žanet Deželan, 2013, diplomsko delo

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Ključne besede: intranet, portal, podjetje, interna komunikacija, informacijska orodja, informiranje, sodelovanje
Objavljeno v ReVIS: 10.08.2018; Ogledov: 2956; Prenosov: 0

6.
Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
Romano Pravdič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev). Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu. V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu. Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki. Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček.
Ključne besede: spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge
Objavljeno v ReVIS: 30.09.2017; Ogledov: 3934; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh