Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza napredovanj učiteljev v nazive v Srednji šoli Jesenice : magistrsko delo
Petra Teraž, 2023, magistrsko delo

Opis: Temelj vsake organizacije so ljudje in njihova sposobnost, ustvarjalnost, znanje in veščine, ki se kažejo v njihovih storitvah. Napredovanje je zelo pomemben dejavnik poklicnega in osebnostnega razvoja posameznika. Pravičen in dober sistem je zato še kako pomemben za učitelja, ki mora imeti dovolj možnosti, da lahko kot posameznik razvije svoje potenciale in jih nadgrajuje. Napredovanja se morajo odražati v delu, pomeniti morajo spodbudo za še boljše, ustvarjalnejše delo. Vendar praksa včasih pokaže drugačne rezultate od pričakovanih. Za celotno družbo je pomembno, kako bodo učitelji razvijali ne le svojo osebno, temveč tudi poklicno identiteto. Kako bodo skrbeli za svoj karierni razvoj in kakšen pomen temu daje njihovo strokovno okolje. Sodobni učitelj mora imeti vrsto kompetenc, med drugim tudi globalno razsežnost, pozitiven odnos do kulturne in narodnostne pestrosti, mobilnost, obvladovanje komunikacijske tehnologije in poznavanje ter uporabo številnih novih informacij. Pri analizi smo ugotovili, da je napredovanje v naziv motivator za boljše delo. Učitelji z višjim nazivom opravljajo svoje delo bolj kakovostno, saj so s svojim dodatnim usposabljanjem in izpopolnjevanjem ter strokovnim delom pridobili dodatne kompetence za delo. Napredovanje v nazive nam pokaže, da je tako kot poklicni tudi osebni razvoj izrazitejši z višjim napredovanjem.
Ključne besede: učitelj, kariera, napredovanje v naziv, poklicni razvoj učitelja, osebni razvoj učitelja
Objavljeno v ReVIS: 20.04.2023; Ogledov: 592; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
3.
4.
Učitelj kot kovč : diplomska naloga
Ana Kleut, 2020, diplomsko delo

Ključne besede: kovč, kovčing, učenec, učitelj, kompetence, izobraževanje, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 867; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

5.
Uvajanje učiteljev začetnikov - študijska primera : magistrska naloga
Alja Žekar, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: učitelj začetnik, kompetence, pripravništvo, mentor, ravnatelj
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 1143; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (547,99 KB)

6.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja : diplomska naloga
Klara Zupančič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja. Učitelji čedalje pogosteje uporabljajo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri poučevanju, učenci pa pri učenju. Namen diplomske naloge je ugotoviti mnenje učencev in učiteljev glede uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju in izobraževalnem procesu. Med drugim me najbolj zanima, kako pogosto to vrsto tehnologije uporabljajo učenci in učitelji, kakšen vpliv ima po mnenju učencev in učiteljev ta vrsta tehnologije na učenje in poučevanje ter katero izmed informacijsko-komunikacijske tehnologije učenci in učitelji najpogosteje uporabljajo. Da bi si odgovorila na vsa vprašanja, bom izvedla lastno raziskavo.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, srednja šola, učenec, učitelj
Objavljeno v ReVIS: 22.11.2019; Ogledov: 4907; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Vloga hospitacij ravnatelja v procesu spremljanja učiteljevega dela : magistrska naloga
Anita Rojko, 2019, magistrsko delo

Ključne besede: hospitacije, opazovanje pouka, učitelj, ravnatelj, profesionalni razvoj
Objavljeno v ReVIS: 17.05.2019; Ogledov: 2939; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (965,36 KB)

8.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče : diplomska naloga
Damjan Bratkovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Ključne besede: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Objavljeno v ReVIS: 08.08.2018; Ogledov: 2812; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

9.
Nasilje v šoli : diplomsko delo
Mojca Škerlj, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: nasilje, šola, učenec, učitelj, pravica, dolžnost, kršitev
Objavljeno v ReVIS: 15.12.2017; Ogledov: 3214; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh