1.
Vstop podjetja Polident, d. o. o., na Kitajski trgŽan Brglez, 2022, diplomsko delo
Opis: Internacionalizacijo opredelimo kot proces, s katerim podjetje vstopi na tuji trg.
Polident, d. o. o., je podjetje z dolgo in pestro zgodovino in je prisotno na več kot 60 različnih svetovnih trgih, med katerimi pa še ni kitajskega.
V diplomski nalogi smo predstavili podjetje PoliDent in analizirali njegovo konkurenčnost. Narejena je bila analiza kitajskega trga. Omenjeni trg smo analizirali z analizo SWOT. Raziskali in predstavili smo tudi regulativno-zakonodajni vidik vstopa na trg. Izvedli smo dva intervjuja, in sicer s predstavnikom nemškega podjetja iz iste stroke, ki svoje proizvode že izvaža na kitajski trg, in z odgovorno osebo za internacionalizacijo podjetja Polident, d. o. o.
Menim, da kitajski trg zaradi svoje velikosti in ponujenih izdelkov predstavlja velik potencial za podjetje PoliDent.
Ključne besede: Polident, d. o. o., internacionalizacija, medicinski pripomočki, kitajski trg, vstopna strategija
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2022; Ogledov: 625; Prenosov: 60
Celotno besedilo (745,19 KB)