1. Digitalni marketing in promocija slovenskih visokošolskih študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij prve bolonjske stopnje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Spletne in informacijske tehnologijeAleksandar Stepanović Brodschneider, 2024, undergraduate thesis Abstract: Raziskava obravnava rešitve digitalnih in ostalih marketinških pristopov pri promociji študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) v Sloveniji, in sicer programov prve bolonjske stopnje. Tematika je na slovenskem trgu malo raziskana, saj imamo v Sloveniji le nekaj univerz in visokošolskih zavodov, ki izvajajo študijske programe s področja IKT, po drugi strani pa se področje digitalnega marketinga in tehnologije spreminja izredno hitro, zato se kaže zgledovati po drugih evropskih, neevropskih oziroma ameriških univerzah, ki te pristope uporabljajo pogosteje. V teoretični sekciji naše raziskave se bomo zato navezovali na pregled dobrih praks različnih virov, univerz, hkrati pa jo bomo nadgradili z empirično sekcijo, kjer bomo raziskali želje in potrebe različnih ciljnih skupin (študentje, dijaki in kader za marketing zajetih organizacij), kar nas bo privedlo do novih vpogledov in rešitev pri promociji študijskih programov IKT na prvi bolonjski stopnji visokošolskega študija v Sloveniji. Med ostalim je bilo ugotovljeno, da visokošolske institucije v Sloveniji ne izkoriščajo vseh prednosti digitalnega marketinga, s katerimi bi lahko izvajali natančne metrike in posledično natančno targetirali ciljne skupne, saj ne uporabljajo naprednejših analitičnih sredstev in tehnik, ki bi pripomogle k določanju eksaktnejšega psihografskega profila ciljnih skupin in posledično k optimiziranemu oblikovanju marketinških strategij. Navedene smernice in ugotovitve posredno vplivajo tudi na deficit poklica na področju IKT, saj je prav Slovenija, po podatkih Eurostata, država z največjim pomanjkanjem IKTstrokovnjakov v Evropski uniji, saj jih uspe izobraziti le okoli 2500, vendar so potrebe po strokovnjakih na področju IKT vsaj 2-krat večje. Keywords: digitalni marketing, edukacijski marketing, visokošolski IKT-študij, marketing novačenja, psihologija ciljne skupine Published in ReVIS: 05.05.2025; Views: 330; Downloads: 6
Link to file |
2. Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetjuRebeka Štrekelj, 2025, undergraduate thesis Abstract: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev. Keywords: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih Published in ReVIS: 09.03.2025; Views: 416; Downloads: 6
Full text (784,45 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. Uporaba IKT predšolskih otrok v zavetju doma : diplomska nalogaNina Fifolt, 2023, undergraduate thesis Abstract: Starši predšolskih otrok se nemalokrat znajdejo ujeti v prenatrpanih urnikih in pomanjkanju prostega časa, digitalna varuška, ki je vedno na voljo, pa čaka v dnevni sobi ali v žepu. IKT je danes lahko dostopna in množično uporabljena. Mobilni telefon in televizijo si lasti že skoraj vsako gospodinjstvo. Čas med uporabo zaslonov teče hitro in prehitro se lahko zgodi, da predšolski otroci čezmerno uporabljajo IKT. V diplomski nalogi so predstavljene definicije digitalne odgovornosti, vplivi, ki jih ima čezmerna uporaba na razvoj predšolskih otrok, priporočila uporabe IKT ter nasveti za odgovorno uporabo IKT. S kvalitativnim pristopom smo opravili strukturirano opazovanje uporabe IKT, 5 otrok v zavetju njihovega doma. Po analizi rezultatov smo opravili intervju s starši glede njihovega pogleda na uporabo in tako podkrepili svoje ugotovitve. Keywords: IKT, predšolski otroci, starši, uporaba, vpliv čezmerne uporabe Published in ReVIS: 19.05.2023; Views: 1640; Downloads: 76
Full text (2,08 MB) |
7. |
8. Analiza obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije Covid-19 : magistrska nalogaMiroslav Strniša, 2022, master's thesis Abstract: Epidemija covida-19 je v Republiki Sloveniji povzročila nove izzive v procesu integracije priseljencev. V času epidemije je bilo omejeno gibanje ljudi in posledično so bile organizacije, ki so pomagale priseljencem pri njihovi integraciji, prisiljene prekiniti osebne stike s priseljenci. Da bi lahko proces integracije nemoteno potekal, so se organizacije in priseljenci med epidemijo covida-19 skupaj usklajevali in učili novih znanj, ki so se nanašala na uporabo digitalnih rešitev. V magistrski nalogi smo se zato osredotočili na analizo obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije covida-19. Keywords: priseljenci, digitalne rešitve, integracija, NVO, epidemija Covid-19, IKT-tehnologija Published in ReVIS: 25.10.2022; Views: 1689; Downloads: 103
Full text (4,92 MB) |
9. |
10. Epidemija covid-19 kot priložnost za spremenjeno komuniciranje v prostovoljnih gasilskih društvih : magistrska nalogaAna Ajdič, 2021, master's thesis Abstract: Že od pomladi 2020 se v Republiki Sloveniji in po svetu spopadamo z izzivom covid-19. Zaradi zajezitve širjenja virusa je omejeno gibanje ljudi in posledično delovanje prostovoljnih gasilskih društev (PGD). V magistrski nalogi smo se osredotočali na komuniciranje med vodstvom in gasilci PGD z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij v času pred in med epidemijo. Iz rezultatov, pridobljenih iz intervjujev predsednikov Dolenjske regije, je razvidno, da je imela epidemija pri večini PGD na tem območju zaradi omejitev druženja vpliv na komuniciranje. Združili smo predloge intervjuvancev in jih bomo posredovali na Gasilsko zvezo Slovenije, da jih bodo preučili in PGD v Sloveniji posredovali usmeritve za izboljšane komunikacije med vodji in člani PGD. Keywords: prostovoljna gasilska društva, komuniciranje, vodenje PGD, uporaba IKT, epidemija covid-19 Published in ReVIS: 25.02.2022; Views: 2265; Downloads: 234
Full text (2,42 MB) |