Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv digitalizacije na področje zdravstva : magistrska naloga
Nina Graj, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: digitalizacija, zdravstvo, znanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), spremembe
Objavljeno v ReVIS: 13.11.2023; Ogledov: 489; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

3.
Uporaba IKT predšolskih otrok v zavetju doma : diplomska naloga
Nina Fifolt, 2023, diplomsko delo

Opis: Starši predšolskih otrok se nemalokrat znajdejo ujeti v prenatrpanih urnikih in pomanjkanju prostega časa, digitalna varuška, ki je vedno na voljo, pa čaka v dnevni sobi ali v žepu. IKT je danes lahko dostopna in množično uporabljena. Mobilni telefon in televizijo si lasti že skoraj vsako gospodinjstvo. Čas med uporabo zaslonov teče hitro in prehitro se lahko zgodi, da predšolski otroci čezmerno uporabljajo IKT. V diplomski nalogi so predstavljene definicije digitalne odgovornosti, vplivi, ki jih ima čezmerna uporaba na razvoj predšolskih otrok, priporočila uporabe IKT ter nasveti za odgovorno uporabo IKT. S kvalitativnim pristopom smo opravili strukturirano opazovanje uporabe IKT, 5 otrok v zavetju njihovega doma. Po analizi rezultatov smo opravili intervju s starši glede njihovega pogleda na uporabo in tako podkrepili svoje ugotovitve.
Ključne besede: IKT, predšolski otroci, starši, uporaba, vpliv čezmerne uporabe
Objavljeno v ReVIS: 19.05.2023; Ogledov: 795; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

4.
5.
Analiza obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije Covid-19 : magistrska naloga
Miroslav Strniša, 2022, magistrsko delo

Opis: Epidemija covida-19 je v Republiki Sloveniji povzročila nove izzive v procesu integracije priseljencev. V času epidemije je bilo omejeno gibanje ljudi in posledično so bile organizacije, ki so pomagale priseljencem pri njihovi integraciji, prisiljene prekiniti osebne stike s priseljenci. Da bi lahko proces integracije nemoteno potekal, so se organizacije in priseljenci med epidemijo covida-19 skupaj usklajevali in učili novih znanj, ki so se nanašala na uporabo digitalnih rešitev. V magistrski nalogi smo se zato osredotočili na analizo obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije covida-19.
Ključne besede: priseljenci, digitalne rešitve, integracija, NVO, epidemija Covid-19, IKT-tehnologija
Objavljeno v ReVIS: 25.10.2022; Ogledov: 854; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (4,92 MB)

6.
Sodelovanje v šolah ob uporabi moderne IKT : magistrska naloga
Marija Kolenc, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: sodelovanje, vodenje, kakovost, komunikacija, šole, IKT
Objavljeno v ReVIS: 30.03.2022; Ogledov: 753; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

7.
Epidemija covid-19 kot priložnost za spremenjeno komuniciranje v prostovoljnih gasilskih društvih : magistrska naloga
Ana Ajdič, 2021, magistrsko delo

Opis: Že od pomladi 2020 se v Republiki Sloveniji in po svetu spopadamo z izzivom covid-19. Zaradi zajezitve širjenja virusa je omejeno gibanje ljudi in posledično delovanje prostovoljnih gasilskih društev (PGD). V magistrski nalogi smo se osredotočali na komuniciranje med vodstvom in gasilci PGD z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij v času pred in med epidemijo. Iz rezultatov, pridobljenih iz intervjujev predsednikov Dolenjske regije, je razvidno, da je imela epidemija pri večini PGD na tem območju zaradi omejitev druženja vpliv na komuniciranje. Združili smo predloge intervjuvancev in jih bomo posredovali na Gasilsko zvezo Slovenije, da jih bodo preučili in PGD v Sloveniji posredovali usmeritve za izboljšane komunikacije med vodji in člani PGD.
Ključne besede: prostovoljna gasilska društva, komuniciranje, vodenje PGD, uporaba IKT, epidemija covid-19
Objavljeno v ReVIS: 25.02.2022; Ogledov: 1192; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

8.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole : magistrska naloga
Maja Dragan, 2021, magistrsko delo

Opis: V sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, prvo triletje osnovne šole, učenci, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
Objavljeno v ReVIS: 25.02.2022; Ogledov: 1480; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

9.
10.
Mediji in predšolski otroci : diplomska naloga visokošolskega univerzite(!)nega študijskega programa prve stopnje
Barbara Mavri, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se nanaša na medije, medijsko pismenost in vplivi teh dveh dejavnikov na predšolskega otroka s poudarkom na vpliv medijev na nakupno obnašanje otrok in staršev. V teoretičnem delu smo pojasnili in opredelili širši okvir vpliva medijev na predšolske otroke, tako v izobraževalnih institucijah kot doma v družinskem krogu. Zajeli smo tudi strategije, ki opredeljujejo medijsko pismenost na nacionalni in evropski ravni, ker smo želeli poudariti, da se družba, kot taka zaveda pomembnosti vplivov medijev na ljudi. Če želimo osnovati na znanju temelječo družbo je potrebna vzgoja za medije na vseh starostnih ravneh. Le dobro medijsko opismenjen starš lahko suvereno in kvalitetno prenese svoje znanje na svoje otroke. Empirični del diplomske naloge, s kvantitativno raziskavo med starši predšolskih otrok, nam odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja in sicer: Ali se z večanjem starosti predšolskega otroka povečuje vpliv medijev na predšolskega otroka in če obstaja povezava med časovno uporabo medijev pri starših in njihovih otrocih, ter kako mediji vplivajo na (nakupno) obnašanje predšolskih otrok in njihovih staršev? Poleg tega pa smo starše še spraševali o mnenju glede vpliva televizijskih vsebin na otroke, ter glede njihove vloge pri nadziranju, reflektiranju in omejevanju gledanja televizijskih vsebin z otroki.
Ključne besede: predšolski otrok, mediji, medijska pismenost, IKT, nakupno obnašanje
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1506; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh