Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Avtentično vodenje in zaupanje na primeru podjetja Vigor
Gašper Grošelj, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: avtentično vodenje, samozavedanje, samoregulacija, zaupanje
Published: 27.03.2018; Views: 1594; Downloads: 114
.pdf Fulltext (2,62 MB)

2.
Management znanja, spol in stil vodenja
Lidija Kumin, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: vodje, vodenje, stili vodenja, avtoritativno vodenje, demokratično vodenje, avtentično vodenje, management znanja
Published: 03.10.2018; Views: 1787; Downloads: 169
.pdf Fulltext (1,80 MB)

3.
Avtentično vodenje in pripadnost zaposlenih v podjetju X
Anja Homšek, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: avtentično vodenje, vodenje, pripadnost, zadovoljstvo, zadovoljstvo zaposlenih, management znanja
Published: 09.11.2018; Views: 1692; Downloads: 131
.pdf Fulltext (1,50 MB)

4.
Avtentično vodenje in kreativnost zaposlenih v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
Julija Bizjak, 2019

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali temi avtentičnega vodenja in spodbujanja kreativnosti zaposlenih, ki v današnjem času nenehnih in hitrih sprememb ter neizprosnega stanja na trgu podjetjem predstavljata konkurenčno prednost pred ostalimi organizacijami. Cilji diplomskega dela so bili s pomočjo domače in tuje znanstvene literature proučiti glavne elemente avtentičnega vodenja in kreativnosti zaposlenih ter z multimetodološkim pristopom preveriti zaznavanje vrednosti avtentičnosti vodje podjetja Plastika Skaza d. o. o. z vidika zaposlenih in vodje podjetja. Poleg tega je bil cilj ugotoviti, ali vodja podjetja meni, da z avtentičnim stilom vodenja spodbuja kreativnost zaposlenih, in kako spodbujanje kreativnosti ocenjujejo zaposleni. Namen raziskovalnega dela je bil z izvedbo kvantitativne in kvalitativne raziskave ugotoviti, ali zaposleni vodjo podjetja na področju obravnavanih tem zaznavajo enako, kot se zaznava sama. Teoretični izsledki so avtentičnost in kreativnost prikazali kot konstrukta, ki pomembno vplivata na uspešnost zaposlenih in celotne organizacije. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se vodja podjetja zaznava kot zelo avtentični vodja, ki z avtentičnim stilom vodenja v veliki meri spodbuja kreativnost zaposlenih. Zaposleni vodjo podjetja zaznavajo kot nadpovprečno avtentično osebo, ki z avtentičnim stilom vodenja spodbuja njihovo kreativnost v nekoliko manjši meri, kot spodbujanje samoocenjuje vodja podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Vodenje, avtentično vodenje, kreativnost zaposlenih, uspešnost, organizacija.
Published: 27.09.2019; Views: 1437; Downloads: 157
.pdf Fulltext (1,70 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top