Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Avtentično vodenje in zavzetost v proizvodnem podjetju
Andreja Mohar, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo konstrukt avtentičnega vodenja in zavzetosti zaposlenih. V empiričnem delu s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljamo, kakšno je stanje v proučevanem proizvodnem podjetju na področju avtentičnega vodenja in zavzetosti zaposlenih ter ali med njima obstaja povezava. Na osnovi pridobljenih podatkov in opravljene analize smo za vodstvo izbranega podjetja pripravili priporočila ter smernice za prakso. Z raziskavo smo ugotovili, da bi bilo treba izboljšati raven avtentičnega vodenja in stopnjo zavzetosti zaposlenih, saj smo dokazali, da avtentično vodenje pozitivno vpliva na zavzetost zaposlenih.
Keywords: avtentičnost, avtentično vodenje, pozitivni psihološki kapital, vodje, zaposleni, zavzetost, Gallup, proizvodno podjetje.
Published in ReVIS: 16.09.2022; Views: 1667; Downloads: 91
.pdf Full text (2,94 MB)

2.
Avtentično vodenje in kreativnost zaposlenih v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
Julija Bizjak, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali temi avtentičnega vodenja in spodbujanja kreativnosti zaposlenih, ki v današnjem času nenehnih in hitrih sprememb ter neizprosnega stanja na trgu podjetjem predstavljata konkurenčno prednost pred ostalimi organizacijami. Cilji diplomskega dela so bili s pomočjo domače in tuje znanstvene literature proučiti glavne elemente avtentičnega vodenja in kreativnosti zaposlenih ter z multimetodološkim pristopom preveriti zaznavanje vrednosti avtentičnosti vodje podjetja Plastika Skaza d. o. o. z vidika zaposlenih in vodje podjetja. Poleg tega je bil cilj ugotoviti, ali vodja podjetja meni, da z avtentičnim stilom vodenja spodbuja kreativnost zaposlenih, in kako spodbujanje kreativnosti ocenjujejo zaposleni. Namen raziskovalnega dela je bil z izvedbo kvantitativne in kvalitativne raziskave ugotoviti, ali zaposleni vodjo podjetja na področju obravnavanih tem zaznavajo enako, kot se zaznava sama. Teoretični izsledki so avtentičnost in kreativnost prikazali kot konstrukta, ki pomembno vplivata na uspešnost zaposlenih in celotne organizacije. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se vodja podjetja zaznava kot zelo avtentični vodja, ki z avtentičnim stilom vodenja v veliki meri spodbuja kreativnost zaposlenih. Zaposleni vodjo podjetja zaznavajo kot nadpovprečno avtentično osebo, ki z avtentičnim stilom vodenja spodbuja njihovo kreativnost v nekoliko manjši meri, kot spodbujanje samoocenjuje vodja podjetja.
Keywords: Vodenje, avtentično vodenje, kreativnost zaposlenih, uspešnost, organizacija.
Published in ReVIS: 27.09.2019; Views: 3751; Downloads: 237
.pdf Full text (1,70 MB)

3.
4.
5.
Avtentično vodenje in zaupanje na primeru podjetja Vigor : magistrsko delo
Gašper Grošelj, 2016, master's thesis

Keywords: avtentično vodenje, samozavedanje, samoregulacija, zaupanje
Published in ReVIS: 27.03.2018; Views: 3026; Downloads: 153
.pdf Full text (2,62 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top