Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Avtentično vodenje in zaupanje na primeru podjetja Vigor
Gašper Grošelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtentično vodenje, samozavedanje, samoregulacija, zaupanje
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 1555; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

2.
Management znanja, spol in stil vodenja
Lidija Kumin, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodje, vodenje, stili vodenja, avtoritativno vodenje, demokratično vodenje, avtentično vodenje, management znanja
Objavljeno: 03.10.2018; Ogledov: 1746; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

3.
Avtentično vodenje in pripadnost zaposlenih v podjetju X
Anja Homšek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtentično vodenje, vodenje, pripadnost, zadovoljstvo, zadovoljstvo zaposlenih, management znanja
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 1648; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Avtentično vodenje in kreativnost zaposlenih v podjetju Plastika Skaza d. o. o.
Julija Bizjak, 2019

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali temi avtentičnega vodenja in spodbujanja kreativnosti zaposlenih, ki v današnjem času nenehnih in hitrih sprememb ter neizprosnega stanja na trgu podjetjem predstavljata konkurenčno prednost pred ostalimi organizacijami. Cilji diplomskega dela so bili s pomočjo domače in tuje znanstvene literature proučiti glavne elemente avtentičnega vodenja in kreativnosti zaposlenih ter z multimetodološkim pristopom preveriti zaznavanje vrednosti avtentičnosti vodje podjetja Plastika Skaza d. o. o. z vidika zaposlenih in vodje podjetja. Poleg tega je bil cilj ugotoviti, ali vodja podjetja meni, da z avtentičnim stilom vodenja spodbuja kreativnost zaposlenih, in kako spodbujanje kreativnosti ocenjujejo zaposleni. Namen raziskovalnega dela je bil z izvedbo kvantitativne in kvalitativne raziskave ugotoviti, ali zaposleni vodjo podjetja na področju obravnavanih tem zaznavajo enako, kot se zaznava sama. Teoretični izsledki so avtentičnost in kreativnost prikazali kot konstrukta, ki pomembno vplivata na uspešnost zaposlenih in celotne organizacije. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se vodja podjetja zaznava kot zelo avtentični vodja, ki z avtentičnim stilom vodenja v veliki meri spodbuja kreativnost zaposlenih. Zaposleni vodjo podjetja zaznavajo kot nadpovprečno avtentično osebo, ki z avtentičnim stilom vodenja spodbuja njihovo kreativnost v nekoliko manjši meri, kot spodbujanje samoocenjuje vodja podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Vodenje, avtentično vodenje, kreativnost zaposlenih, uspešnost, organizacija.
Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 1386; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh